آموزش خروجی گرفتن از شماره تلفن مشتریان در ووکامرس

خروجی گرفتن از سفارشات ووکامرس

یکی از نیازهای اساسی برای مدیریت ارتباط با مشتریان این است که بتوانید از اطلاعات آنها نظیر شماره تلفن، ایمیل و … خروجی بگیرید. اگر که شما از ووکامرس برای طراحی بخش فروشگاهی سایتتان استفاده کرده‌اید، این آموزش به شدت برای شما مفید خواهد بود. شما با خروجی گرفتن از سفارشات ووکامرس می‌توانید تمام داده‌های مورد نیاز را در غالب یک فایل اکسل به دست آورید. سپس می‌توان از این فایل استفاده کرد تا سفارشهای تکراری را حذف و با توجه به نیازتان از آدرس ایمیل مشتریان، شماره تلفن یا موبایل خروجی گرفت.

همچنین این امکان وجود دارد که بر اساس مبلغ خرید نیز مشتریان را مرتب کنید و به عنوان مثال فقط شماره تلفن افرادی که سفارش بالای 2 میلیون تومان گذاشتند را استخراج کنید.

در یک ویدئو آموزشی دیگر نیز به شما آموزش داده‌ایم که چگونه فقط از خریداران یک محصول خاص خروجی بگیرید و اطلاعات آنها را به دست آورید. (آموزش خروجی گرفتن از خریداران یک محصول خاص را مشاهده کنید)

هر چند که با آموزشی که در ویدئو زیر به شما داده‌ایم می‌توانیم در اکسل نام محصولات را به صورت جداگانه فیلتر کنید و فقط اطلاعات مشتریان مربوط به یک محصول خاص را بدست آورید، اما این ویدئو کارتان را سریعتر و بدون نیاز به اکسل راه می‌اندازد.

ویدئو زیر را ببینید تا با تکنیک خروجی گرفتن از سفارشات و شماره تلفن مشتریان آشنا شوید. مشتریان قدیمی شما یک گنجینه ارزشمند است که می‌تواند در مناسبتهای خاص فروش‌ بسیار بالایی برای شما ایجاد کند.

برای مشاهده این ویدئو و ده‌ها ویدئو کاربردی دیگر، عضویت ویژه موج رادیکال را تهیه نمایید.

با صرف مبلغی کم برای تهیه اشتراک 30 روزه موج رادیکال، ده‌ها ساعت آموزش ببینید و از خرید میلیون‌ها تومان افزونه غیر ضروری جلوگیری کنید! 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *