چگونه از خریداران یک محصول خاص خروجی بگیریم؟

حتما برای شما پیش آمده که تصمیم گرفتید از لیست خریداران یک محصول خاص در سایت خود خروجی بگیرید و به آنها پیامک بزنید. یا یکی از افراد تیمتان را مامور کنید تا بازاریابی تلفنی انجام دهد و مشتریان قبلی را به خرید محصولات مرتبط دیگر تشویق کند. (کسانی که یکبار از شما خرید کرده‌اند و تجربه مثبتی از خرید خود دارند، با کمی تلاش و ارائه پیشنهاد مناسب به احتمال زیاد مجددا از شما خرید خواهند کرد.)

اگر از ووکامرس برای طراحی فروشگاه اینترنتی خود استفاده کرده‌اید، خوشحال باشید زیرا افزونه‌ای وجود دارد که در کمتر از 5 دقیقه لیست خریداران محصول مورد نظرتان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این افزونه امکان خروجی تحت فرمت اکسل، ورد و … را به شما می‌دهد. در تنظیمات این پلاگین شما می‌توانید مشخص کنید که کدام بخش از اطلاعات خریداران یک محصول برای شما مهم است و باید در فایل خروجی قرار بگیرد. به عنوان مثال می‌توانید طوری تنظیمات را انجام دهید که فقط از ایمیل خریداران خروجی بگیرد. یا اینکه همزمان از نام، ایمیل، شماره تلفن و حتی تاریخ خرید خروجی بگیرید.

در ادامه افزونه به همراه آموزش استفاده و پیکربندی آن در اختیار شما قرار می گیرد و به شما آموزش داده‌ایم که چگونه در کمتر از 5 دقیقه از خریداران یک محصول خاص خروجی بگیرید.

برای مشاهده این ویدئو و ده‌ها ویدئو کاربردی دیگر، عضویت ویژه موج رادیکال را تهیه نمایید.

با صرف مبلغی کم برای تهیه اشتراک 30 روزه موج رادیکال، ده‌ها ساعت آموزش ببینید و از خرید میلیون‌ها تومان افزونه غیر ضروری جلوگیری کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *