از کجا بفهمیم که یک سفارش جدید در سایتمان ثبت شده است؟

در این ویدئو از عضویت ویژه موج رادیکال، به این سوال پاسخ می دهیم که چگونه سفارشات را در ووکامرس مدیریت کنیم؟ چگونه می توانیم تشخیص دهیم که یک سفارش جدید در سایتمان ثبت شده است؟ چگونه پیکربندی ووکامرس را انجام دهیم تا اطلاع رسانی ثبت سفارش برای ما به عنوان مدیر فروشگاه اینترنتی و همچنین برای خریدار ارسال شود؟ وضعیت‌های مختلف سفارش در ووکامرس چیست و در چه حالتی خرید قطعی شده و پرداخت انجام گرفته است؟

طبق تجربه چندساله‌ای که در زمینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی و مدیریت آن داشته ایم، بارها سوالات بالا از ما پرسیده شده است. به همین دلیل این ویدئو را آماده کردیم که یکبار برای همیشه مدیریت سفارشات را در ووکامرس یاد بگیرید.

مدیریت سفارشات در ووکامرس
آموزش قدم به قدم مدیریت سفارشات در ووکامرس

در تصویر بالا، بخش سفارشات ووکامرس را مشاهده می کنید که مفصلا در مورد آن صحبت می کنیم.

همچنین در تصویر زیر وضعیت‌های مختلف یک سفارش را در ووکامرس مشاهده می کنید. در همین ویدئو مفصلا در مورد هر یک از حالات ثبت سفارش توضیح می‌دهیم تا متوجه شوید در هر حالت چه اتفاقی افتاده و شما باید چه کارهایی را انجام دهید.

وضعیت سفارشات در ووکامرس

شاید قصد استخدام نیرو یا برون سپاری کارهای سایت را داشته باشید اما این آموزش و سایر ویدئوهایی که در بخش عضویت ویژه قرار داده‌ایم جزو حداقل‌هایی است که شما به عنوان مدیر یک فروشگاه اینترنتی باید بدانید. پیشنهاد ما به شما این است که از مباحث مدیریتی سایت سر در بیاورید تا بتوانید فروشگاه اینترنتی خود را مدیریت کنید و سپس با مدیریت کردن مجموعه‌ای از اقدامات تلاش کنید تا بازدید و فروش سایت شما افزایش پیدا کند.

اگر به تازگی فروشگاه اینترنتی خود را با استفاده از وردپرس و ووکامرس راه اندازی کرده‌اید این ویدئو را ببینید، آموزش‌های آن را انجام دهید و نظرتان را بنویسید.

برای مشاهده این ویدئو و ده‌ها ویدئو کاربردی دیگر، عضویت ویژه موج رادیکال را تهیه نمایید.

با صرف مبلغی کم برای تهیه اشتراک 30 روزه موج رادیکال، ده‌ها ساعت آموزش ببینید و از خرید میلیون‌ها تومان افزونه غیر ضروری جلوگیری کنید! 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *