آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان

با شرکت در دوره رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی چه چیزی به دست می آورید؟

شما با شرکت در دوره ویدئویی آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان در مدت زمان کمتر از یک هفته فروشگاه اینترنتی خودتان را راه اندازی می کنید. در آخر این دوره شما صاحب یک فروشگاه هستید که قابلیت ثبت سفارش و پرداخت آنلاین در آن وجود دارد. اگر می خواستید طراحی این سایت را به دیگران بسپارید حداقل 5 میلیون تومان از شما می گرفتند.

با شرکت در این دوره شما هم به جمع کارآفرینان اینترنتی موج رادیکال ملحق شوید و اولین قدم خود را برای کسب درآمد از اینترنت بردارید.

بعد از شرکت در این دوره شما نسبت به تمامی دوستان وهمکاران خود که دنبال کار کارمندی هستند و فقط به سبک سنتی کار می کنند جلوتر هستید و پیش نیاز کسب درآمد از اینترنت را پیدا خواهید کرد.

دوره رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی

ثبت نام در دوره رایگان

چرا دوره رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی تولید شد؟

وقتی که به بازار می روم و با کاسب ها صحبت می کنم همه ی آن ها یک حرف مشترک دارند:”بازار خراب است” وقتی هم که دوستانم را که از دانشگاه فارغ التحصیل شده اند می بینم آن ها هم از نبود کار می نالند و به زمین و زمان بد بی راه می گویند که ای کاش درس نخوانده بودند و از اول وارد بازار می شدند. البته این افراد از این غافلند که بازاری ها هم وضعیت خوبی ندارند.

اما دلیل خرابی بازار چیست؟

دوره رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی
شیوع ویروس کرونا، فروش فروشگاه‌های آنلاین را چند برابر کرده است.

مدتی قبل می خواستم چند کتاب بخرم و کل بازار کتاب  را گشتم.اما متاسفانه کتاب هایی که می خواستم آنجا پیدا نشد. اما تاسف آور تر این بود که یکی دوتا از فروشندگان به محض اینکه فهمیدند کتابهای مد نظر من را ندارند دیگر حاضر نبودند که با من حرف بزنند!

بعد از چند ساعت اتلاف وقت و کلی اعصاب خوردی، آمدم خانه و تصمیم گرفتم که به صورت اینترنتی کتاب ها را بخرم. در گوگل جست و جو گردم و با فروشگاهی آشنا شدم که تمام کتاب هایش را با تخفیف 20 درصدی می فروخت و برای ارسال کتاب ها هم هزینه ای نمیگرفت (البته برای خرید بالای پانصد هزار تومان)

همه ی کتاب هایی که می خواستم را در آن سایت پیدا کردم و سفارش دادم و سه روز بعد درب منزل تحویل گرفتم. (اگر همین کتابها در بازار موجود بود و می خریدم حداقل 150 هزار تومان برایم گرانتر تموم می شد.) جالب تر آنکه بعد از چند روز از آن فروشگاه اینترنتی به من زنگ زدند،نظر خواهی کردند و بابت خریدم تشکر کردند و اینجا بود که فهمیدم دلیل اصلی خرابی بازار برای خیلی ها چیست!

دوستان عزیز،کسب و کارها در حال تحول هستند و به زودی انقلابی بزرگ در مشاغل مختلف به وجود می آید.افرادی موفق می شوند که خود را با این تغییرات همراه کنند. از آنجایی که کشورما از کشورهای دیگر عقب تر است و متاسفانه وضع اقتصادی و کاری بسیاری از مردم نامطلوب است تصمیم گرفتم که این دوره ی آموزشی را طراحی کنم و به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان به این حیطه قرار دهم.

چرا باید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید؟

وقتی که شما یک وب سایت یا یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید،در واقع صاحب یک مغازه می شوید که 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته باز است و از سراسر ایران!(حتی اگر بخواهید از سراسر دنیا)می توانید مشتری داشته باشید. مهمتر از همه این است که وقتی شما فروشگاه اینترنتی خودتان را داشته باشید،دیگر نیاز به استخدام فروشنده،صندوقدار و … ندارید و همه ی این کارها به طور اتوماتیک انجام می شود.

در این فرصت استثنایی ((دوره ی رایگان راه اندازی فروشگاه اینترنتی)) در اختیار شما قرار گرفته تا شما بتوانید بدون صرف هزینه سنگین آموزش ،کسب و کار و فروشگاه اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید. این هدیه ی تیم آموزشی موج رادیکال به همه ی افرادی است که می خواهند همزمان با تکنولوژی کسب و کار آنلاین خودشان را نیز راه اندازی کنند.

می‌خواهم در این دوره شرکت کنم

در دوره ویدئویی ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان چه چیزهایی یاد می گیرید؟

در هنگام تولید این محصول ،من فرض را بر این گذاشتم که شما هیچ دانش فنی در زمینه ی وب ندارید.به همین دلیل از پایه همه ی مفاهیم را توضیح داده ام. در این دوره با مفاهیم اساسی در زمینه ی طراحی سایت و ساخت فروشگاه اینترنتی آشنا می شوید.

با مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی آشنا می شوید و در پایان جلسه ی سوم صاحب یک وب سایت هستید که می توانید نوشته ها عکس ها و تبلیغات خود را در آن قرار دهید.

از جلسه ی چهارم به بعد مستقیما روی ساخت فروشگاه کار می کنیم و شما اطلاعات لازم برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را یاد می گیرید.

اگر سایت فروشگاهی نخواهم آیا باز هم شرکت در این دوره به درد من می‌خورد؟

بله این دوره کاملا برای شما مفید خواهد بود. سایت‌های معمولی مثل سایتهای خدماتی، پزشکی، شرکتی و … به مراتب ساده‌تر از یک فروشگاه اینترنتی است. اگر هدف شما راه اندازی چنین سایتهایی است کافی است فقط تا روز چهارم آموزش‌های این دوره را دنبال کنید.

ضمن اینکه اصولی که در این دوره یاد می‌گیرید، مخصوصا مطالب جلسه اول، برای هر فردی که بخواهد سایتی راه اندازی کند بسیار کاربردی است.

شما می‌توانید تا روز چهارم آموزش را دنبال کنید، سپس به کمک قالب‌های استانداردی که به شما معرفی می‌کنیم یک سایت حرفه‌ای با گرافیک خوب طراحی کنید.

فروشگاهی که در این دوره می سازید چه ویژگی هایی دارد؟

راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان

  • قابلیت فروش محصول دانلودی
  • قابلیت فروش محصول فیزیکی
  • اتصال به درگاه بانکی و قابلیت فروش آنلاین
  • ساخت گالری عکس برای محصولات
  • امکان تعریف محصول با ویژگی متغیر(مثل موبایل با تغییر ظرفیت حافظه قیمتش تغییر می کند.)
  • قابلیت استفاده از کوپن ها بن های تخفیف و اعمال خودکار آن بر قیمت خرید مشتری
  • قابلیت استفاده از سبد خرید و امکان فروش به صورت گروهی
  • قابلیت نمایش جدیدترین،پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات در سایت
  • انتشار مقاله های مرتبط با محصول در سایت
  • ساخت صفحات تماس با ما،ارتباط با ما و …
  • فوت کوزه گری طراحی وب سایت که متاسفانه در دوره های مشابه،حتی دوره های پولی نیز آموزش داده نمی شود.
    و…

دوره رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی برای چه کسانی مناسب است؟

ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان

 

  • زنان خانه داری که بیشتر اوقات خود را در منزل هستند و می خواهند از منزل کسب درآمد کنند.
  • کارمندانی که می خواهند از این به بعد شغلی داشته باشند که خودشان رییس خودشان باشند.
  • افرادی که به توانایی های خود ایمان دارند و می خواهند خودشان برای خودشان کارآفرینی کنند.
  • افرادی که به زمینه ی وب علاقه دارند و می خواهند از نقطه ی صفر شروع کنند.
  • کسانی که مصمم به ورود به دنیای کسب و کار آنلاین هستند.
  • افرادی که نگران هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود هستند و می خواهند بدون نیاز به سرمایه زیاد این کار  را شروع کنند.
  • و احتمالا خود شما که الان دارید این نوشته را می خوانید…

ثبت نام در دوره رایگان

با استفاده از چه روشی و چگونه فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

برای ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، روش های متنوعی وجود دارد. در این دوره روی ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس تمرکز کرده ایم. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (cms) است که کار طراحی سایت بدون نیاز به کدنویسی را امکان پذیر می سازد. با نصب نرم افزار فروشگاه ساز رایگان فارسی ووکامرس که به نظر من بهترین فروشگاه ساز اینترنتی است، یک فروشگاه آنلاین را طراحی خواهیم کرد.

اگر در بخش جستجوی سایت سرچ کنید، بهترین روش طراحی سایت، می‌توانید با سایر روش‌های راه‌اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی آشنا شوید.

در این دوره سایت را با وردپرس، و فروشگاه اینترنتی را با کمک ووکامرس راه اندازی خواهیم کرد. برای استفاده از این آموزش نه نیاز به کد نویسی است و نه نیاز به هیچ گونه پیش نیاز! هر آنچه که لازم باشد را در همین دوره به شما آموزش خواهیم داد.

آیا راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیاز به مجوز دارد؟

مجوز فروشگاه اینترنتیبرای شروع کار به هیچ مجوز خاصی نیاز ندارید. هر آنچه که لازم است را در این دوره به شما آموزش داده‌ایم. همچنین برای راه اندازی درگاه پرداخت آنلاین سایتتان نیز به مجوز خاصی نیاز ندارید. پیشنهاد من به شما این است که شروع کنید. اگر پس از مدتی به درآمد رسیدید و مایل بودید مجوزهای خاصی را برای سایتتان تهیه کنید، می‌توانید برای نصب ssl، دریافت نماد اعتماد الکترونیک و … اقدام کنید.

اما در شروع کار نیاز به گرفتن مجوز نیست و اگر خودتان را درگیر دوندگی‌های اداری و … بکنید، از اصل موضوع غافل می‌مانید. هرچند که ممکن است که فکر کنید برای جلب اعتماد خریدار، نیاز است که مجوزهای قانونی فروشگاه اینترنتی را دریافت کنید. اما در شروع کار باید ذهن خود را بر روی موارد مهمتر متمرکز کنید. به شما پیشنهاد می‌کنم مقاله‌ی نماد اعتماد چیست را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری در این مورد بدست آورید.

هزینه‌ی راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

اگر در دوره‌ی رایگان راه اندازی فروشگاه اینترنتی شرکت کنید، خودتان می‌توانید با هزینه‌ای بسیار کم، صاحب سایتی با ارزش 5 میلیون تومان شوید. هزینه‌ی شما در این حالت فقط شامل پولی است که برای خرید مصالح مورد نیاز برای راه اندازی سایتتان راه‌اندازی می‌کنید. مابقی ارزش سایت بخاطر زمانی است که صرف می‌کنید و تمارین را انجام می‌دهید. در درس اول دوره در این مورد برای شما توضیح داده‌ام.

اما اگر بخواهید که ما فروشگاه یا وب‌سایت شما را طراحی کنیم، اول از همه، حتما درس اول دوره رایگان را ببینید تا سطح اطلاعات شما بیشتر شود. سپس برای دریافت مشاوره رایگان از طریق صفحه‌ی تماس با ما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

درآمد فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

درآمد فروشگاه اینترنتی
یک فروشگاه اینترنتی چقدر درآمد ماهیانه دارد؟

سوالی که نوشتم یک سوال غلط است، دقیقا مثل این است که بپرسید درآمد یک پزشک چقدر است؟

همانطور که در محیط اطراف خود می‌بینید بعضی از پزشکان درآمد بسیار بالایی دارند و زندگی بسیار مرفهی دارند. اما تعداد پزشکان بیکار نیز در کشور به بیش از 30 هزار نفر می‌رسد. در مورد فروشگاه‌های اینترنتی نیز این موضوع صادق است. برخی از فروشگاه‌های اینترنتی درآمد بسیار بالایی دارند اما برخی دیگر نیز هیچ‌وقت فروش موفقی را تجربه نمی‌کنند. اینکه شما چقدر می‌توانید موفق شوید و درآمد بدست آورید، به تلاش، پشتکار، یادگیری و اراده‌ی شما وابسته است.

بزرگترین سرمایه‌ی شما در این تجارت، زمان و تلاش شماست.

شرکت در دوره

این دوره چند ساعت است؟

دوره رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی تماما به صورت ویدئویی بوده و شامل بیش از 4 ساعت آموزش تخصصی  می باشد.در این مدت به شما در ساخت وبسایت کاملا رایگان کمک می‌کنیم.

آیا با شرکت در این دوره می توانم گرافیک و زیبایی سایتم را متحول کنم؟

برای اینکه ظاهری زیبا به سایت و فروشگاهتان ببخشید لازم است که یک قالب را به طور حرفه ای یاد بگیرید.برای این منظور بعد از گذراندن این دوره می توانید در دوره آموزش قالب پورتو شرکت کنید.

چرا استفاده از سایت سازهای ارزان قیمت را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم؟

اگر کمی تحقیق کرده باشید، قطعا شرکتهایی را می‌شناسید که با هزینه بسیار کم برای شما سایت طراحی می‌کنند. و شاید این سوال برای شما پیش بیاید آیا واقعا به کمک این شرکتها می‌توان موفق شد؟

برای پیدا کردن پاسخ باید اول کمی اطلاعات خودتان را افزایش دهید. و به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم که در این دوره شرکت کنید و ویدئو اول را حداقل دوبار ببینید.

دیدن همین ویدئو پاسخ خیلی از سوالات شما را می‌دهد.

و بعد از آن یک حساب سر انگشتی پیش خودتان بکنید. آیا امکان دارد که یک وب سایت با کیفیت که بتواند شما را به درآمد قابل قبول برساند، با این مبالغ راه اندازی کرد؟

اخیرا خیلی از شرکتها تبلیغ می‌کنند که یک فروشگاه مثل دیجی کالا را با مبلغی بسیار کم (مثلا فقط 2 میلیون تومان) برای شما طراحی می‌کنند. حال اگر فقط چند ثانیه فکر کنید و تعداد کارمندانی که فقط روی طراحی سایت و مدیریت محتوای سایت دیجی کالا کار می‌کنند را در نظر بگیرید، متوجه می‌شوید که مبلغ فوق، از 10 درصد حقوق یکماه یکی از این کارمندان هم کمتر است!

پس متوجه می‌شوید که چنین وعده‌ای، که یک سایت مثل دیجی کالا مبلغ کم دریافت کنید، یک وعده تو خالی است و نه از نظر کیفیت، نه از نظر امنیت و نه حتی از نظر امکانات چنین سایتی اصلا کارایی ندارد. فقط شاید از نظر رنگ و لعاب کمی شبیه دیجی کالا باشد. معمولا چنین سایت‌هایی اصلا قابلیت رتبه گیری در موتور جستجویی مثل گوگل را هم ندارد!

آیا بعدا هم می توانم در این دوره شرکت کنم؟

بله، اما بدانید که ما به زودی این دوره را از حالت رایگان خارج می کنیم و ممکن است دیگر نتوانید به درس های آن دسترسی داشته باشید. ضمنا اگر بخواهید بعدا شروع کنید ممکن است که دیگر دیر شده باشد! (همینطور که اگر قبل از شیوع ویروس کرونا نسبت به ساخت فروشگاه اینترنتی خود اقدام می کردید، الان خیلی جلوتر بودید!)

در حال حاضر در خیلی از زمینه های کاری رقیب های قدرتمند در محیط اینترنت ایران وجود ندارد و با جرات می توانم بگویم که در برخی از شاخه های کاری اصلا رقیبی وجود ندارد. در این وضعیت افرادی شانس موفقیت بیشتری دارند که زودتر شروع می کنند! پس پیشنهاد می کنم:همین الان شروع کنید و اولین قدم را برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان بردارید.

اگر در این دوره ی رایگان شرکت نکنید چه اتفاقی می افتد؟

شما می توانید در دوره رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی شرکت نکنید. اما اگر همین حالا در این دوره شرکت نکنید، یک دوره ی آموزشی بی نظیر رایگان، که در سایت های دیگر با قیمت بالا به فروش می رسد را از دست خواهید داد و ممکن است بار بعد که به سایت ما مراجعه می کنید این دوره از حالت رایگان خارج شده باشد. همچنین شانس خود را برای ورود به موقع به دنیای کسب درآمد از اینترنت از دست خواهید داد. مخصوصا در این شرایط که همه تلاش می‌کنند تا فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنند!

چگونه می‌توانم در دوره راه اندازی فروشگاه اینترنتی ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام در دوره رایگان کافی است که:

1- روی یکی از دکمه‌هایی که در این صفحه قرار دادیم کلیک کنید.

2- در پاپ آپی که نمایش داده می‌شود، نام و ایمیل خود را وارد کنید.

3- بعد از آن آدرس ایمیل خود را تایید کنید، بلافاصله پس از تایید آدرس ایمیل اولین درس برای شما ارسال خواهد شد.

4- سپس 24 ساعت فرصت دارید تا تمارین درس اول را انجام دهید. درس دوم 24 ساعت پس از ارسال درس اول برای شما ارسال خواهد شد.

5- طی هفت روز، هر روز یک ایمیل از ما دریافت می‌کنید که حاوی ویدئوهای آموزشی است. لازم است که این ویدئوها را ببینید و حتما تمارین آن را انجام دهید.

6- تبریک می‌گوییم، پس از گذشت 7 روز شما مالک یک فروشگاه اینترنتی هستید!

اگر هنوز برای شرکت در دوره ویدئویی ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان مردد هستید، کافی است که نظرات شرکت کنندگان قبلی دوره در پایین همین صفحه را بخوانید…

ثبت نام در دوره رایگان

دروس دوره رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی

درس اول دوره رایگان


در درس اول با مقدمات و تعاریف مورد نیاز برای ساخت سایت آشنا می شوید.

  • مفاهیم دامنه  انواع آن
  • هاست و  انواع آن
  • کنترل پنل ها
  • سیستم مدیرت محتوا
  •  نکات تهیه دامنه و هاست

توجه: درس امروز شامل دو ویدئو است (هر دو را مشاهده کنید.)

درس بعدی 24 ساعت دیگر برای شما ارسال می‌شود. (اگر امروز ساعت 13 در این دوره شرکت کردید، درس بعدی، فردا ساعت 13 برای شما ارسال خواهد شد)



اگر نمی‌دانید دامنه و هاست خود را چگونه و از کجا تهیه کنید ویدئوی زیر به دردتان خواهد خورد.



اگر می‌خواهید دقیقا همگام با آموزش‌ها جلو بروید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که دامنه و هاست خود را از شرکت نت افراز تهیه نمایید. 

با استفاده از کد‌های تخفیف زیر که هدیه ما برای کاربران موج رادیکال است، می‌توانید با هزینه‌ی کمتر دامنه و هاست خود را تهیه نمایید.

UC568SLF

UC563RHC

UC321GCM

درس دوم دوره رایگان


در ویدئوهای جلسه ی دوم با این موارد آشنا می‌شوید.

  • نصب وردپرس
  • انتشار سایت در محیط اینترنت
  • افزونه‌ها
  • قالب

امیدوارم که موفق باشید.

در صورتی که می‌خواهید دقیقا همگام با آموزش جلو بروید، می‌توانید هاست خود را از شرکت نت افراز تهیه کنید.

با استفاده از کدهای تخفیف زیر ( تخفیف ویژه کاربران موج رادیکال) می‌توانید با هزینه‌ی کمتری نسبت به دیگران دامنه و هاست خود را تهیه کنید.

UC008QTH

UC805UJE

UC564FIK

درس سوم دوره رایگان


در ویدئوهای این جلسه با:

  • نوشته‌ها
  • برگه‌ها
  • نصب قالب
  • ویرایش و زیبا سازی ظاهر سایت

آشنا خواهید شد.

آیا می‌دانید…

شما با بکاپ گرفتن از سایتتان می‌توانید با خیال راحت تمرین کنید. هر وقت سایتتان دچار مشکل شد، می‌توانید با استفاده از بکاپ شرایط را به روال عادی برگردانید.

در صورت تمایل می‌توانید دوره آموزشی بکاپ و امنیت را همین حالا با 30 درصد تخفیف تکرار نشدنی سفارش دهید.

کد تخفیف: amn30

درس چهارم دوره رایگان


امیدوارم که تا این مرحله تمامی کارها را انجام داده باشید.

در این جلسه به بررسی موارد زیر می‌پردازیم:

  • نصب فونت
  • تکمیل ویرایش ظاهر سایت
  • اضافه کردن قابلیت فروشگاهی به سایت

آیا می‌دانید…

برای اینکه بتوانید چیدمان سایتتان را به سلیقه‌ی خودتان طراحی کنید، افزونه‌ی ویژوال کامپوزر به شما کمک می‌کند؟

این افزونه به شما کمک می‌کند تا سایتی داشته باشید که به هیچ سایت دیگری شبیه نباشد…

درس پنجم دوره رایگان


در این جلسه:

  • با ابزارک‌های ووکامرس آشنا می‌شوید.
  • درگاه پرداخت بانکی را برای فروشگاهتان راه اندازی می‌کنید.
  • با تنظیمات ووکامرس بیشتر آشنا می‌شوید.

در کمتر از 24 ساعت درگاه پرداخت سایتتان را فعال کنید…

روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید، وارد سایت زرین پال شوید و با چند کلیک ساده درگاه پرداخت آنلاین برای سایتتان دریافت کنید.

آیا می‌دانید…

شما می‌توانید در مدت زمانی کوتاه، کار با فوتوشاپ را یاد بگیرید و برای سایتتان لوگو طراحی کنید؟

تصاویر محصول را به صورت حرفه‌ای طراحی کنید و بنرهای تبلیغاتی جذابی را برای فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کنید.

مشاهده این دوره را که صرفه‌جویی بسیاری در زمان و هزینه شما می‌کند، به شما پیشنهاد می‌کنم.

درس ششم دوره رایگان


درود بر شما

در این جلسه:

  • با محصولات متغیر و تعریف ویژگی‌های متغیر قیمت برای یک محصول آشنا می‌شوید.
  • یاد می‌گیرید که چگونه محصولات دانلودی بر روی فروشگاهتان بفروشید.
  • با کوپن‌های تخفیف و روش‌های استفاده از آن آشنا می‌شوید.

درس هفتم (آخر) دوره رایگان


خسته نباشید. امروز جلسه آخر دوره هست و امیدوارم که تمامی درس‌ها را دیده باشید و تا اینجای کار فروشگاه اینترنتی خودتان را راه اندازی کرده باشید.

در این جلسه :

  • مباحث جلسات قبل را جمع بندی می کنیم.
  • در مورد حرفه ای کردن ظاهر سایت و قالب توضیحاتی می دهیم.
  • چند نکته برای جذب مشتری و شروع فروش به شما آموزش می دهیم.
  • در مورد اعتمادسازی صحبت می کنیم.
  • و یک هدیه ارزشمند به شما تقدیم می کنیم.

در این ویدئو یاد می‌گیرید که چگونه مغازه، فروشگاه یا شرکت خود را در نقشه گوگل ثبت کنید!

ثبت کسب و کار در نقشه گوگل به افزایش اعتبار شما و زیاد شدن مشتریان شما کمک خواهد کرد. امیدوارم که از تماشای این ویدئو لذت ببرید. ( این ویدئو مرتبط با دوره سوپ جوجه برای سایت است.)

622 دیدگاه در آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان

    • امیر ارسلان بهنام

      سلام و درود، وارد پنل هاستتون بشید (هنگام خرید هاست اطلاعات ورود به دایرکت ادمین و سی پنل برایتان ارسال شده است) سپس دنبال گزینه webmail یا وب میل باشید. اگر هاست را طبق آموزش‌های ما تهیه کرده باشید با کلیک بر گزینه rouncube نیز می‌توانید وارد پنل ایمیل شوید.

  1. عسکری

    سلام ممنون از اموزشهای عالیتون من قبلا این دوره رو ثبت نام کردم و فیلم ها رو دیدم ولی دانلود نکردم الان که میخوام دانلود کنم جلسه چهارم متاسفانه باز نمیشه امکانش هست برام ارسال بشه

  2. عطیه رحیمیان

    سلام . وقتتون بخیر
    من ویدیو این بخش را دارم . امکانش هست از درس چهارم ویذدو ها برای بنده ارسال شود؟

  3. حمیدرضا

    سلام ممنون از آموزش‌های خوبتون واقعا عالی هستن.
    و بعد اینکه آیا ویدئو یا مقاله‌ای درباره‌ی حذف متن
    POWERED BY PARABOLA & WORDPRESS.
    در بخش پاورقی در دسترس هست که بتونم اون رو تغییر یا حداقل حذف کنم، چون واقعا آزار‌دهنده هست

    • امیر ارسلان بهنام

      سلام وقتتون بخیر، چون قالب رایگان است، این نوشته نمایش داده می شود. در ادامه اگر قالب‌های غیر رایگان نظیر قالب پورتو را نصب کردید به راحتی در تنظیمات قالب این مورد قابل ویرایش است.
      اگر با کدنویسی آشنایی دارید، برای حذف این متن از بخش پاورقی، لازم است که کدهای مربوط به بخش footer قالب پارابولا را ویرایش کنید و این عبارت را حذف کنید.

  4. زهرا طائی

    خیلی عالی بود ممنون از شما که این دوره رایگان رو در اختیار همه قرار دادین با آرزوی موفقیت هر چه بیشتر برای شما عزیزان

  5. سپیده نظری

    امتیاز به دوره: عالی
    پیشنهادم این هست که از مشکلاتی که کاراموزان مطرح میکنند هم ویدیو گذاشته بشه

  6. mehrdad.noyani

    با سلام و عرض احترام
    استاد من یه مشکلی که تو طراحی سایت فروشگاهی دارم
    این هست که شناسه محصول و دسته توی یک ردیف قرار می گیرند
    در حالی که باید زیر هم باشند
    الان برای من اینجوری هستش
    شناسه محصول: GY200-27A03 دسته: قطعات موتور سیکلت QM-200
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  7. شراره بهبهانی

    خیلی خوب و عالی همه قسمت ها رو توضیح دادن ممنونم از وقتی که گذاشتن و این مراحل ها را به خوبی توضیح دادن با تشکر از سایت شما

  8. David Deida

    من پیش از این، در دوره های دیگری نیز شرکت کرده بودم.
    ولی واقعا در این دورۀ شما یک سری مطالب جدید آموختم.
    بسیار خوب شد که این دوره را به طور رایگان قرار داده اید.
    چون با مشاهده این نمونه، ترغیب شدم دوره های دیگر را نیز ببینم.

  9. David

    آموزش را مشاهده نمودم. با وجود اینکه رایگان بود ولی خیلی با ارزش بود.
    لطفا از این نکات طلایی به اصطلاح «نکات کنکوری» بیشتر عرض بفرمایید.

  10. محمودترک

    باسلام واحترام.واقعا هرچی تشکربشه کم هست چون واقعا زحمت کشیدین و وقت گذاشتین وبرای مخاطب ارزش قائل بودین.امیددارم که درپناه ایزدمنان هرروزدرسیرصعودی مسیر پیشرفت باشین وهمیشه درهمه موارد زندگی دررتبه اولین ها باشین.حق نگهدارتون

  11. مریم یزدانی

    ضمن عرض سلام وتشکر بابت این دوره آموزشی وشیوه رسا وراحت کلام آقای مهندس …وآرزوی موفقیت روز افزون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *