چرا بخش کوپن‌ها در پیشخوان ووکامرس نمایش داده نمی‌شود؟

دلیل نمایش ندادن بخش کوپن‌ها (یا همان کد تخفیف) در ووکامرس چیست؟

در ورژن جدید ووکامرس، تغییر و تحولاتی ایجاد شده است. دلیل حذف شدن گزینه کوپن از زیر مجموعه‌ی ووکامرس نیز همین موضوع است. در واقع در منوی وردپرس گزینه‌ی بازاریابی اضافه شده است که با کلیک بر روی آن می توانید وارد قسمت کوپن یا همان کدهای تخفیف ووکامرس شوید.

امیدوارم که این آموزش ساده به درد شما خورده باشد. برخی دوستان به دلیل بی اطلاعی از این موضوع و با خیال اینکه سایتشان یک مشکل فنی یا تداخل کدنویسی پیدا کرده است هزینه‌های گزافی برای به روزرسانی مجدد سایت، تعویض قالب و … به برخی شرکت‌های سوء استفاده کننده پرداخت کرده‌اند.

که البته امیدوارم شما دچار چنین اشتباهاتی نشوید!

اگر یادگیری ووکامرس و وردپرس را تازه شروع کرده‌اید پیشنهاد می‌کنم دوره آموزشی ساخت فروشگاه اینترنتی در 7 روز را مشاهده کنید. اگر هم یک فروشگاه با سابقه دارید که می‌خواهید آن را از نظر فنی یا از نظر بحث سئو ارتقا دهید، می‌توانید با کارشناسان ما از طریق چت واتس آپ یا تماس با 09213808492 در ارتباط باشید.

6 دیدگاه در چرا بخش کوپن‌ها در پیشخوان ووکامرس نمایش داده نمی‌شود؟

  1. زهرا

    سلام در پیشخوان سایت من ، این گزینه حتی در بخش بازاریابی هم نیست. تنها گزینه ی بررسی اجمالی در آن دیده میشه…
    میشه راهنماییم کنید…

    • امیر ارسلان بهنام

      سلام.
      1- ابتدا از دسترسی مدیریت خود اطمینان حاصل کنید که حساب کاربری شما به همه قسمت‌ها دسترسی داشته باشد.
      2- سپس وارد تنظیمات ووکامرس شوید و مطمئن شوید که گزینه کد تخفیف فعال باشد. در صورت غیر فعال بودن این بخش در تنظیمات نمی‌توانید از آن استفاده کنید.
      با انجام این دو مورد اگر مشکل حل نشد:
      3- یک بکاپ از سایتتون بگیرید و بعد ووکامرس را به روز رسانی کنید. بعد به روز رسانی یک اطلاعیه در پیشخوان وردپرس به شما نمایش داده می شود که در صورت تایید آن بخش کد تخفیف به بازاریابی منتقل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *