چگونه محل منو سایت را جابجا کنیم؟

این ویدئو را به درخواست تعداد زیادی از دوستان ضبط کردم و در آن آموزش داده ام که چگونه بدون هیچ گونه پیشنیازی بتوانید نسبت به جابجا کردن محل منو سایت اقدام کنید.

برخی از قالب‌ها این امکان را به شما می‌دهند که بدون نیاز به کدنویسی بتوانید به سادگی محل منو سایتتان را جابجا کنید. اگر از یک قالب استاندارد برای طراحی سایتتان کمک بگیرید کار طراحی سایتتان به شدت راحت و لذت بخش می‌شود. (پیشنهاد می‌کنم آموزش قالب پورتو را مشاهده کنید)

اما اگر به هر دلیلی با تغییر در تنظیمات قالب سایتتان، نمی‌توانیسد محل منو را جابجا کنید، در این ویدئو به شما آموزش داده‌ایم که چگونه بدون بلد بودن کدنویسی محل منو را جابجا کنید. با الگوگیری از این آموزش می‌توانید نسبت به تغییر رنگ منو، کوچک یا بزرگ کردن سایز نوشته‌های منو و … اقدام کنید.

همچنین در مورد inspect element و نحوه‌ی کار با آن نیز خدمتتان توضیح داده ایم که بدون نیاز به کدنویسی ضمن جابجا کردن محل منو سایت بتوانید، تغییرات سفارشی در سایتتان ایجاد کنید.

اگر به دنبال یک آموزش کامل و ویدئویی رایگان برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود هستید، دوره رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی را مشاهده کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم بخش ویدئوهای ویژه ما را هم مشاهده کنید، در این ویدئوها نکاتی را به شما آموزش داده‌ایم که شما را از خرید میلیون‌ها تومان افزونه غیر ضروری (که می توانید منجر به کاهش سطح امنیت و سرعت سایتتان شود) بی نیاز می‌کنیم.

17 دیدگاه در چگونه محل منو سایت را جابجا کنیم؟

  1. سارا

    عرض سلام و وقت بخیر
    سوالی از خدمتتان داشتم، می خواهم منوی سایتم که شامل زیر منو می باشد لینک شود یعنی با کلیک روی منو صفحه ی مربوط به آن باز شود، در پیشخوان وردپرس من مدیریت / قالب / ابزارک ها وجود ندارد. ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید

  2. حانیه

    سلام . منوی سایت من روی یک خط قرار نمیگیره و از پنج تا آیتم سه تا در یک خط دوتای دیگه پایینش قرار گرفتن از کجا باید تغییر بدم تا همه در یک خط افقی قرار بگیرند؟ میشه لطفا راهنمایی کنید . ممنون

    • امیر ارسلان بهنام

      سلام وقتتون بخیر، بستگی به قالب سایتتان دارد. گاهی اوقات با تغییر در تنظیمات قالب مشکل رفع می شود. گاهی نیز نیاز به کدنویسی css است. تنظیمات قالبتان را بررسی کنید اگر موفق به اصلاح نشدید اطلاع بدید که ما سایتتان را بررسی کنیم.

  3. امیر

    با سلام ، من فهرست رو اضافه میکنم در حالت دسکتاب به نمایش در میاد
    ولی خب در حالت تبلت و موبایل نمایش نمیده توی قسمت هدر ، من باید چیکار کنم ؟

    • امیر ارسلان بهنام

      سلام. بستگی به قالب شما دارد، در برخی از قالب‌ها لازم است جداگانه در طراحی موبایل هم منو را اضافه کنید.

  4. کیارش

    سلام من یه scroll-up دارم که میخوام از سمت راست به چپ منتقلش کنم و طبق آموزش right رو به left تغییر دادم و تو صفحه هم به سمت چپ منتقل شد ولی وقتی در قسمت css اضافی ثبتش میکنم اصلا منتقل نمیشه
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    • امیر ارسلان بهنام

      سلام. این مورد باید مستقیما در کدنویسی قالب سایت تغییر کند.
      اگر نیاز داشتید از طریق صفحه تماس با ما درخواست دهید تا این کار را برآورد هزینه و انجام دهیم.

  5. کیارش

    سلام
    اگه بخوایم منوی سایت رو که در وسط سایت قرار داره به اول صفحه بیاریم باید چیکار کنیم.
    من طبق آموزش شما خودم یا این روش و با تغییر مقدار متغیر bottom تونستم منوی سایت رو به بالا بیارم ولی نمیدونم تغییرات رو در کجای قالب اعمال کنم.
    از روش css هم جوابی نگرفتم
    کدی که استفاده کرده بودم این کد هستش
    element.style {
    bottom: 2100px;
    }

    • امیر ارسلان بهنام

      سلام. این کد از نظر فنی مشکل دارد و در دستگاه‌ها با سایز صفحه نمایش متفاوت ممکن است که دچار مشکل شوید.
      تغییرات را باید در بخش سفارشی سازی، css اضافی ذخیره کنید.
      که در ویدئو بالا توضیح دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *