اضافه کردن اطلاعیه در صفحات محصول ووکامرس

در این ویدئو به شما یاد می‌دهیم که چگونه در صفحه محصول ووکامرس اطلاعیه اضافه کنید. این پیام می‌تواند برای تمام محصولات یکسان باشد. این امکان هم وجود دارد که بر اساس معیار مورد نظر شما، این اطلاعیه با سایر اطلاعیه ها که در صفحات محصول ووکامرس نشان داده می‌شود متفاوت باشد.

آنچه که با دیدن این ویدئو یاد می گیرید:

  • اضافه کردن اطلاعیه در تمام صفحات محصول ووکامرس
  • اضافه کردن اطلاعیه، در محصولات یک دسته خاص، یک برچسب خاص یا محصولاتی که یک ویژگی مشترک دارند.
  • اضافه کردن اطلاعیه به صورت سفارشی در محصولات دلخواه شما

آموزش این جلسه شامل سه ویدئو آموزشی است که به صورت گام به گام به شما یاد می‌دهد تا پیغام ووکامرس را در صفخات محصول اضافه کنید. این آموزش معمولا به درد افرادی می خورد که تصمیم دارند برای گروهی از محصولات که دارای وجه مشترک هستند، یک متن یا اطلاعیه به مشتری نمایش دهند. هر چند که می توان با ویرایش همه محصولات متن مورد نظر در در صفحه محصول اضافه کرد اما این کار برای فروشگاه های اینترنتی که محصولات زیادی دارند عملا کاری بسیار زمان بر و پر هزینه است. در حالی که با این آموزش فقط با چند کلیک می‌توانید این کار را انجام دهید.  اگر می‌خواهید شیوه اصولی کار با سایت و آموزش کامل و رایگان ساخت سایت با ووکامرس را یاد بگیرید کلیک کنید.

برای مشاهده این ویدئو و ده‌ها ویدئو کاربردی دیگر، عضویت ویژه موج رادیکال را تهیه نمایید.

با صرف مبلغی کم برای تهیه اشتراک 30 روزه موج رادیکال، ده‌ها ساعت آموزش ببینید و از خرید میلیون‌ها تومان افزونه غیر ضروری جلوگیری کنید! 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *