خلاصه صوتی کتاب سطل شما چقدر پر است ؟

کتاب سطل شما چقدر پر است یک کتاب فوق العاده در زمینه روانشناسی مثبت است.

سطل شما چقدر پر است

این کتاب به افراد زیادی کمک کرده است تا زندگی خود را متحول کنند.افرادی که در تحصیلاتشان موفق نبودند با خواندن و عمل کردن به این کتاب موفق شدند.

افرادی که در روابط زناشویی خود مشکل داشتند با عمل به پیام این کتاب روابط خود را بهبود بخشیدند.

افرادی که در کسب و کار خود شکست خورده بودند با عمل به این کتاب بالاخره به خودشان غلبه کردند و بسیار موفق تر از گذشته عمل کردند و به موفقیت رسیدند.

و …

در فایل صوتی زیر به مقدمه و ماجرای نوشته شدن این کتاب می پردازیم.

 

با گوش دادن به فایل صوتی زیر چکیده این کتاب را در کمتر از 5 دقیقه دریافت می کنید.

 

نظریه ملاقه و سطل چیست؟

 

نظریه ملاقه و سطل بیان می کند که هر انسانی یک سطل و یک ملاقه نامرئی دارد.این سطل با رفتار خوب دیگران ،اتفاقات خوب ،موفقیت و کارهای مثبت پر می شود و باعث می شود که ما احساس خوبی داشته باشیم.

و برعکس،زمانی که شخصی رفتار خوبی با ما نداشته باشد و اتفاقات نا خوش آیندی برای ما پیش آید سطل ما خالی می شود و احساس پوچی و ناراحتی به ما دست می دهد.

همان طور که متوجه شدید رفتار ما بر پر شدن و خالی شدن سطل دیگران تاثیر می گذارد و همچنین رفتار دیگران با ما نیز باعث می شود که احساسات مثبت یا منفی داشته باشیم.

این رفتارها اصطلاحا به یک ملاقه تشبیه می شود. هر کسی یک ملاقه نامرئی نیز دارد که به وسیله آن می تواند سطل دیگران را پر یا خالی کند.

نکته مهمی که باید دانید این است که کسانی که سطل دیگران را پر می کنند خواه نا خواه سطل خودشان نیز پر می شود و کسانی که همیشه آیه یاس می خوانند و سطل دیگران را خالی می کنند خوشان را نیز به بدبختی و شکست محکوم می کنند.

احساسات مثبت باعث می شود که انرژی بیشتری داشته باشیم و موفق تر عمل کنیم اما احساسات منفی ما را فلج می کنند و انگیزه را در ما از بین می برد.

هر چند که در فایل صوتی بالا چکیده ای از این کتاب را توضیح دادم اما پیشنهاد می کنم که حتما این کتاب فوق العاده را تهیه کنید و مطالعه فرمایید.

لطفا به هر دوی فایل های صوتی که در بالا قرار داده شده است گوش کنید و دیدگاه خود را در بخش نظرات که در پایین همین صفحه قرار دارد بنویسید.

نکته:کانال و وب سایت موج رادیکال در زمینه فروشگاه های اینترنتی فعالیت می کند.اما به منظور کمک به دوستان محترم،به صورت هفتگی کتاب های مفید و تاثیر گذار را در کانال معرفی می کنیم و خلاصه صوتی آنها را به صورت رایگان در اختیار شما می گذاریم.

چنانچه تمایل دارید فایل صورتی مربوط به کتاب های دیگر را نیز گوش کنید در کانال تلگرام موج رادیکال عضو شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *