خلاصه صوتی کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب یک کتاب فوق العاده برای بهبود روند موفقیت فردی است.این کتاب نوشته‌ی آقای دارن هاردی است و افراد زیادی تاکنون این کتاب را مطالعه کرده اند و به کمک اصل ساده موفقیت،که در این کتاب با آن آشنا می‌شوید،توانسته اند تغییراتی مثبت در زندگی خود به وجود آورند.

نکته:حتما فایل‌های صوتی را گوش کنید.در متن زیر فقط خلاصه‌ی کوچکی از قانون اثر مرکب ، توضیح داده شده است.

کتاب اثر مرکب را بارها مطالعه کرده‌ام و هر بار نکات جدیدی از آن یاد می‌گیرم.احتمالا اگر در مورد قانون جذب مطالعه کرده باشید،این سوال به ذهنتان رسیده است که آیا قانون جذب به تنهایی برای رسیدن به موفقیت کافی است یا خیر؟

همانطور که می دانید پاسخ خیر است.هرچند که قانون جذب بسیار مهم و کاربردی است( و پیشنهاد می کنم که حتما در مورد آن مطالعه کنید)،اما به تنهایی برای موفقیت کافی نیست و این قانون اثر مرکب است که به موفقیت جامه‌ی عمل می پوشاند.

در فایل صوتی زیر با مقدمه‌ و ضرورت مطالعه‌ی این کتاب آشنا می‌شوید.

چکیده کتاب اثر مرکبدر پادکست زیر با قانون اثر مرکب آشنا خواهید شد.

 

قانون اثر مرکب می گوید که شما بدون اینکه تلاش کنید و بدون اینکه حاضر باشید بهای موفقیت را بپردازید،نمی توانید به موفقیت برسید.

دوستان یک نکته‌ی مهم در قانون اثرمرکب وجود دارد که به صراحت می‌گوید:فریب افرادی را که وعده‌ی موفقیت آسان را می دهند نخورید.

وعده هایی نظیر:

این قرص را بخرید و در کمتر از یک ماه 10 کیلوگرم وزن کم کنید.

فلان پکیج ترک اعتیاد را بخرید و در کمتر از 10 روز اعتیاد را ترک کنید.

فلان دوره آموزشی را تهیه کنید و در کمتر از یک هفته به درآمد روزانه‌ی 2 میلیون تومان دست یابید.

فلان قرص را بخرید و مشکلات زناشویی خود را بطور کامل برطرف کنید.

و…

متاسفانه در ذات همه‌ی ما گرایش به راحتی و رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون زحمت وجود دارد.و شرکتهای تبلیغاتی نیز از این ضعف انسان آگاه هستند و در طراحی تبلیغات این موضوع را هدف می‌گیرند.

جالب است که رسانه ها نیز وقتی که با یک فرد موفق مصاحبه می‌کنند در اغلب مواقع فقط از موفقیت های آن فرد صحبت می کنند و هرگز از تلاش‌های پشت پرده حرفی به میان نمی آورند.

در فایل صوتی زیر با کاربرد قانون اثر مرکب در فروشگاه‌های اینترنتی آشنا خواهید شد.

پیشنهاد می‌کنم که  به فایل های صوتی بالا (حتی فایل آخر)به طور کامل گوش کنید.در پادکست های بالا سعی کرده ام که به طور کامل در مورد اهمیت و کاربرد قانون اثر مرکب برای شما صحبت کنم.

5 دیدگاه در خلاصه صوتی کتاب اثر مرکب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *