با بزرگترین و موفق ترین سایت‌های وردپرسی آشنا شوید!

در این ویدئو با بزرگترین سایتهای وردپرسی در ایران و جهان آشنا می شوید. این ویدئو را مشاهده کنید تا به قدرت و اعتبار وردپرس پی ببرید.

به جرات می‌توان گفت که وردپرس برای اغلب کسب و کارها می‌تواند روش استانداردی برای طراحی سایتشان باشد. برخی از افراد به اشتباه فکر می‌کنند که استفاده از کدنویسی اختصاصی می‌تواند روش بهتری برای راه اندازی سایتشان باشد. هرچند که این تفکر را رد نمی‌کنیم، چرا که برخی از مشاغل چاره‌ای به جز طراحی سایت با کددنویسی اختصاصی یا استفاده از CMS های دیگر ندارند. اما برای اغلب کسب و کارها و مخصوصا مشاغل نوپا، وردپرس می‌تواند یک گزینه ایده آل باشد.


بزرگترین نمونه سایت‌های خارجی طراحی شده با وردپرس

1-سایت شرکت Quartz

این سایت با استفاده از وردپرس طراحی شده است. quartz یکی از شرکتهای قدیمی و بسیار با سابقه در سراسر جهان است که توسط اغلب افراد به عنوان یک کمپانی معتبر شناخته شده است. این سایت کاملا وردپرسی است و در زیر تصویر سایت این شرکت را مشاهده می کنید.
نمونه سایت وردپرسی


2-سایت رسمی کشور سوئد

سایت خارجی وردپرسی
این سایت نیز با وردپرس طراحی شده است. بارها افرادی را دیده‌ام که چون به روش‌های دیگر طراحی سایت مسلط بوده اند، شروع به تخریب و بدگویی از سایر روش های طراحی سایت کرده اند.این افراد می‌گویند که وردپرس امنیت کمی دارد در صورتی که این حرف اشتباه است. سایت کشور سوئد که  با استفاده از وردپرس طراحی شده است یک نمونه موفق از سایتهای وردپرسی است که امنیت بالایی دارد.زیرا در غیر این صورت یک کشور سایتش را با این روش طراحی نمی‌کرد.


3-سایت خواننده معروف،کتی پری

 

بزرگترین سایتهای وردپرسی
وردپرس یکی از روش‌های طراحی سایت برای افراد و اشخاص معروف است که بتوانند یک وبلاگ شخصی برای ارتباط با هواداران خود داشته باشند. افراد سرشناسی در سطح ایران و جهان هستند که سایت شخصی خود را با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا طراحی کرده‌اند.


4-سایت سونی


سونی یک برند شرکتی بسیار بزرگ در صنعت الکترونیک و بازی که به خاطر کنسول های بازی و تلفن های هوشمند خود شهرت دارد. وبلاگ رسمی آنها بر روی پلت فرم وردپرس اجرا می‌شود. این سایت به گونه ای طراحی شده است که محتوای متنی زیادی در مورد محصولات و مشخصات مختلف آنها اضافه کند. یک آرشیو عظیم با اطلاعات زیادی در مورد محصولات مختلف آنها وجود دارد که به سال 2007 بازمی گردد.


5-سایت بی بی سی آمریکا

نمونه سایت وردپرسی

احتمالا با این سایت آشنا هستید.این سایت که مخاطبان بسیار زیادی دارد نیز با وردپرس طراحی شده است.

مثالهای بالا نشان می‌دهند که وردپرس یک CMS قوی است و امکانات فوق العاده زیادی دارد. وجود صدها مثال موفق از سایتهای وردپرسی تضمین می‌کند که اگر شما هم به خوبی تلاش کنید و در تامین محتوا و بازاریابی سایتتان بکوشید،می‌توانید روزی در این لیست قرار بگیرید.

6- سایت TED Blog

TED یک سازمان غیرانتفاعی است که از قدرت وردپرس برای انتقال ایده ها از طریق وب استفاده می کند. این وب سایت از منویی با گزینه های کمی استفاده می کند، به دنبال آن یک پست مقاله تمام صفحه و یک شبکه دو ستونی با مقالات اخیر منتشر شده است. آنها همچنین فوتر بسیار گسترده ای دارند. شما را به برنامه های مختلف TED و کانال های ارتباطی برای تعامل با TED هدایت می کند.

7- سایت رسمی بلاگ لینکدین

سایت وردپرسی بلاگ لینکدینبله، پرکاربردترین وبلاگ شبکه اجتماعی حرفه ای بر روی وردپرس اجرا می شود. وب سایت برای یک هدف طراحی شده است، و آن از همان ابتدا کاملاً واضح است. بیشتر محتوای وبلاگ بر منابع انسانی، مدیریت استعداد و شیوه های استخدام در سراسر جهان متمرکز است.

8- StartUp Weekend

نمونه سایت طراحی شده با وردپرسیک وب سایت با طراحی خوب، منو به شکل حباب های ابری نسبتاً عجیب و غریب است. این وب سایت چیزی بیش از یک صفحه فرود با محتوای اضافی در رابطه با جزئیات رویداد ملاقات های راه اندازی است. اما تا آنجا که به عملکرد آن در مورد مدیریت رویداد مربوط می شود، وب سایت کار خود را به خوبی انجام می دهد.

9- سایت Time.com

نمونه سایت وردپرسیمجله تایم یکی از شناخته شده ترین و خوانده شده ترین مجلات در سطح جهان است. خوانندگانی در حدود 25 میلیون نفر و تا سال 2012، یازدهمین مجله پرتیراژ در ایالات متحده است.

وب سایت همان چیزی است که ممکن است از یک خبرگزاری انتظار داشته باشید. این وب سایت از رنگ قرمز زیادی استفاده می کند، به خصوص در گزینه های ناوبری و برخلاف وب سایت های قبلی، فضای سفید خالی کمی وجود دارد. تاکید به مراتب بیشتر بر ارائه محتوای خبری در سریع ترین زمان ممکن است، همچنین مقالاتی با عمق بینش عالی در مجله وجود دارد. اگرچه، وقتی وب سایت را با کوارتز مقایسه می کنید، تأکید کمتری بر خوانایی وجود دارد.

آنها تقریباً در مورد هر موضوعی که می توانید تصور کنید مطلب منتشر می کنند و صفحه فرود دارای محتوای زیادی است. تصاویری که سایت استفاده می کند، برخی بزرگ و برخی ریز عکسها، به مقالات مختلف لینک شده اند. (اگر در خصوص رنگ بندی سایتها دوست دارید اطلاعات بیشتری به دست آورید، کتاب روانشناسی رنگها در کسب و کار اینترنتی را بخوانید.)

همانطور که می توانید تصور کنید چنین وب سایتی احتمالا نویسندگان و کارکنان تمام وقت زیادی دارد. وقتی محتوای زیادی را منتشر می‌کنید که توسط چندین نویسنده تولید شده و سپس توسط چندین ویرایشگر بررسی می‌شود، به داشتن وردپرس کمک می‌کند. آنها همچنین روی یک مدل اشتراک برای محتوای ممتاز کار می کنند.

بزرگترین نمونه سایتهای وردپرسی فارسی

1-سایت دانلودها


این وب سایت نمونه یکی از سایتهای داخلی موفق وردپرسی است.دانلودها در حال حاضر که دارم این مقاله را برای شما می‌نویسم رتبه الکسای 91 ایران و4000 دنیا را دارد. سایتی با این قدرت بالا در جذب مخاطب، با وردپرس طراحی شده که نمونه ای از امکانات مناسب و قابلیتهای منحصر به فرد وردپرس است.

2-سایت ایران استخدام

 

این سایت هم یکی از مراکز اصلی برای کارفرمایان و کارجویان است که در این بستر می‌توانند با یکدیگر آشنا شوند. سایت ایران استخدام نیز با سیستم مدیریت محتوای وردپرس پیاده سازی شده است.


3-سایت ایران فیلم

ایران فیلم یکی از مراجع برای دانلود فیلم و انیمیشن است. این سایت موفق و پر مخاطب که روزانه بازدیدکنندگان زیادی دارد با وردپرس طراحی شده است و این نشن دهنده‌ی پتانسیل بالای وردپرس برای خلق کسب‌و‌کارهای موفق اینترنتی است.


4-سایت دکتر سلام

نمونه سایت وردپرسیاین سایت یکی از بهترین‌ها در حوزه‌ی کاری خود است. سایت دکتر سلام مخاطبان زیادی دارد و اگر در زمینه‌ی پزشکی در گوگل سرچ کرده باشید حتما با این سایت آشنا شده‌اید.دکتر سلام هم با وردپرس طراحی شده است.


5-میهن دانلود

 

میهن دانلود نیز یکی از مراجع اصلی برای دانلود است. برای طراحی این سایت نیز از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده شده است.

مثالهای بالا نشان می‌دهد که وردپرس یکی از روش‌های عالی برای طراحی سایت و راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار آنلاین است. مثالهای زیادی از سایتهای موفق وردپرسی وجود دارد که با بررسی آنها می‌توانیم متوجه شویم که وردپرس چقدر قدرتمند است و تا چه حد می‌تواند به گسترش کسب‌و‌کار شما کمک کند.
اگر می‌خواهید وارد حوزه‌ی کسب و کار آنلاین شوید ولی نمی‌دانید از چه روشی یا از چه نوعی از CMS برای راه اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنم ویدئو بهترین روش طراحی سایت را مشاهده کنید.
امیدوارم که این مقاله به دردتان خورده باشد و با بزرگترین سایتهای وردپرسی ایران و نمونه سایتهای خارجی موفق وردپرسی آشنا شده باشید. نظرات و پیشنهادات خود را در مورد وردپرس به عنوان یک روش طراحی سایت برای ما بنویسید. شما از چه روشی برای طراحی سایتتان استفاده می‌کنید؟

منبع: https://colorlib.com/wp/most-popular-websites-powered-by-wordpress/

2 دیدگاه در با بزرگترین و موفق ترین سایت‌های وردپرسی آشنا شوید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *