لطفا تا این مقاله را بطور کامل نخواندید تولید محتوا نکنید!

لطفا تا مقاله آموزش تولید محتوا را بطور کامل نخواندید، تولید محتوا نکنید!

آموزش تولید محتوا  از انجایی مطرح می‌شود که برخی افراد فکر می‌کنند که برای اینکه بتوانند وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را به صفحه‌ی اول گوگل بیاورند،باید دائماً تولید محتوا کنند.
هرچند که این نکته کاملاً درست است،اما این محتوای باارزش و باکیفیت است که می‌تواند به نفع شما کار کند.حتماً دیده‌اید که وب‌سایت‌هایی هستند که دائماً تولید محتوا می‌کنند ولی چون اصول آن را نمی‌دانند،نه ازنظر گوگل امتیاز می‌گیرند و نه می‌توانند ترافیک سایت خودشان را بالا ببرند.

در این مقاله به آموزش رایگان تولید محتوا می‌پردازیم و اصولی را به شما آموزش می‌دهیم که با استفاده از آن بتوانید مقاله و محتوای نوشتاری تولید کنید که هم در گوگل امتیاز بگیرید و هم مخاطبانی را به سایتتان جذب کنید که به‌تدریج به کاربران سایت شما تبدیل شوند.

آموزش تولید محتوا

اهمیت تولید محتوای اصیل و ارزشمند:

1-جذب بازدیدکننده به سایت(کاربران دنبال اطلاعات مفید و رایگان هستند):اگر می‌خواهید با مقاله‌ای که می‌نویسید مخاطبانی را جذب سایتتان کنید،لازم است که در درجه‌ی اول نام مقاله و کلمات کلیدی(کلمه کلیدی کلمه‌ای است که کل مقاله‌ی شما پیرامون آن کلمه نوشته‌شده است) را طوری انتخاب کنید که افراد خاصی که دقیقه دنبال مقاله‌ی شما هستند،وارد سایت شما شوند.در مرحله‌ی بعد باید مطالبی تخصصی در اختیار آن‌ها قرار دهید که در جای دیگر پیدا نشود و با این مطلب نیاز مخاطب شما کاملاً رفع شود.

حتماً تجربه کرده‌اید که اغلب اوقات که در مورد چیزی جست‌وجو می‌کنید سایت‌هایی بالا می‌آیند که یک مقاله‌ی 10 خطی در مورد موضوع موردنظر شما نوشته‌اند.از این 10 خط نصف آن راجع به بدیهیات است که به هیچ درد شما نمی‌خورد.مابقی هم تبلیغ محصولات و خدمات مرتبط خودشان است.این مقالات،برای سایت شما بهره‌وری منفی دارند.

2-ایجاد بستر مناسب برای برقراری ارتباط دوجانبه:وقتی مقاله‌ی خوبی در سایتتان داشته باشید،افراد زیادی آن را می‌خوانند و آن را نقد می‌کنند.برخی هم سؤال خود را در موضوع موردبحث می‌پرسند.اگر شما بتوانید به این نقدها و سؤالات به‌درستی و با احترام پاسخ بدهید یک ارتباط دوطرفه ایجاد می‌شود که اولین قدم در تبدیل بازدیدکننده به کاربر سایت است.

3-ایجاد اعتبار و اعتماد در نظر بازدیدکنندگان:با انتشار یک مقاله‌ی تخصصی و پاسخ‌گویی به سؤالات،اعتبار شما در نظر دیگران به‌شدت افزایش پیدا می‌کند.به‌تدریج زمانی که برای مخاطبان سایتتان مقالات تخصصی و حرفه‌ای بیشتری منتشر کنید،آن‌ها شمارا به‌عنوان یک متخصص می‌شناسند و بعدازآن است که از خدمات شما استفاده می‌کنند.

4-یک محتوای ارزشمند مخاطبان زیادی را جذب می‌کند و دائماً به اشتراک گذاشته می‌شود.همین امر باعث افزایش ترافیک و همچنین رتبه‌ی سایت شما در نتایج موتورهای جست‌وجو می‌شود.

با چه موضوعی تولید محتوا کنم؟

چگونه تولید محتوا کنیم

مهم‌ترین اصل در تولید محتوا،این است که محتوایی تولید کنید که موردنیاز مخاطبان و جامعه هدفتان باشد.اگر بتوانید موضوعی را انتخاب کنید که موردتقاضا باشد و درعین‌حال مقاله‌ای مناسب برای پاسخ به آن موضوع در اینترنت وجود نداشته باشد،موفقیت محتوایی که تولید می‌کنید قطعی است.برای اینکه از این موضوع سر دربیآورید به راهکار های زیر دقت کنید.اگر بتوانید به خوبی با ابزارهایی که معرفی می شود،کارکنید.می توانید یک عبارت طلایی پیدا کنید که کل مقاله تان را پیرامون آن بنویسید.به این عبارت اصطلاحا کلمه ی کلیدی گفته می شود و نحوه ی استفاده ی شما از این کلمه کلیدی،مقاله تان را برای موتورهای جست و جو و کاربران بهینه می کند.

1-به سایت های مرتبط بروید و سوالات کاربران را بررسی کنید:یکی از بهترین راه ها برای انتخاب موضوع،این است که به انجمن ها و سایت های تخصصی که مرتبط با زمینه ی فعالیت شما هستند بروید و با توجه به سوالات دیگران،مقاله ای بنویسید که به طور کامل پاسخ سوال آن ها را بدهد.بعد می توانید لینک مقاله ی خود را در آنجا قرار دهید و از این راه ترافیک جذب کنید.

2-جست و جو در گوگل:وقتی که در حال تایپ در گوگل هستید،گوگل به صورت خودکار عباراتی که مورد جست و جو هستند را به شما پیشنهاد می دهد.می توانید از این پیشنهادات مرتبط برای نوشتن مقاله استفاده کنید.

3-استفاده از ابزار گوگل پلنر وگوگل ترندس:این دو ابزار رایگان و فوق العاده ی گوگل،با در نظر گرفتن میزان جست وجو کلمه ی مورد نظر شما،کمک زیادی در انتخاب موضوع مناسب برای مقاله هایتان به شما می کنند.همچنین با استفاده از این دو ابزار می توانید تحلیل کاملی روی کلمات کلیدی انجام دهید.(عنوان مقاله و کلمه ی کلیدی را طوری انتخاب کنید که کاملا با موضوعی که در آن تولید محتوا می کنید،مرتبط باشد.) چنانچه مایل باشید می توانید مقاله آموزش گوگل پلنر و گوگل ترندس را مشاهده کنید.

4-در مورد موضوعی که خودتان فکر می کنید مورد نیاز مخاطبانتان است تولید محتوا کنید.به عنوان مثال اگر شما فروشگاهی دارید که در آن مانیتور می فروشید می توانید یک مقاله آموزشی برای خرید مانیتور مناسب طراحان بنویسید.

چگونه تولید محتوا کنیم؟

1-ترجمه از سایت های خارجی

2-نوشتن بخشی از یک کتاب مرتبط به عنوان مقاله

3-برداشت خود از خواندن چند مقاله ی مرتبط

4-استفاده از مطالب تخصصی مجله ها

5-مصاحبه با افراد آگاه

6-مطالب آموزشی شرکت در نمایشگاه ها و سمینار ها

7-تجربه و تخصص خودتان

روش تولید محتوای سایت ؟!

برای نوشتن یک مقاله بهتر است ساختار زیر را دنبال کنید.پیروی از ساختاری که در ادامه توضیح می دهم ضمن اینکه باعث تولید محتوای اصیل و ارزشمند می شود،باعث می شود زمانی که خواستید سایت یا فروشگاهتان را سئو کنید،دیگر نیازی به بازنویسی مقاله هایتان مطابق با اصول سئو نداشته باشید.

الف)تعیین عنوان:

مهمترین گام شما در نوشتن مقاله تعیین عنوان مناسب است.اولین نوشته ای که ابتدا توسط ربات های موتور جست و جو و سپس کاربران اینترنت مورد توجه قرار می گیرد عنوان نوشته ی شماست.در ادامه به اساسی ترین ویژگی های یک عنوان مناسب اشاره شده است:

1-استفاده از کلمات مشابه کلماتی نظیر:چرا،چگونه،روش،دلیل،انواع،اصل،راهکار و… در عنوان مقاله

2-استفاده از کلمات نشان دهنده ی برتری:
مثل:جوان شدن،متمایز بودن،زیبا شدن و …

3-استفاده از عنوان هایی که کنجکاوی دیگران را تحریک کند.
مثال:تا این مقاله را نخواندید قهوه نخرید.
مثال:4 راز در مورد برنج که فروشندگان به شما نمی گویند.
و…..

4-عناوینی که چیز تازه ای را اعلام می کنند:
مثال:از جدید ترین خودروی ایرانی رو نمایی شد.

5-از عناوین آموزشی استفاده کنید.
مثال:چگونه فروشگاه اینترنتی را سئو کنم؟

6-استفاده از اعداد و درصد:
مثال:5 نکته ی اساسی در خرید مانیتور.
مثال:99 درصد اشتباهات در لاغری

7-در عنوان نوشته حتما از کلمه ی کلیدی استفاده کنید.در صورت امکان عنوان نوشته را با کلمه کلیدی شروع کنید.

ب)نکات نوشتن متن در تولید محتوا نوشتاری:

اصول تولید محتوا

1-مقاله کمتر از 1200 کلمه نباشد:برای اینکه از نظر گوگل جریمه نشوید مقاله ی شما باید حداقل شامل 300 کلمه باشد.اما در الگریتم های جدید گوگل مقاله هایی که شامل کلمات بیشتری هستند و در آن ها از عکس و فیلم استفاده شده است امتیاز بسیار بیشتری دارند.شما باید به گونه ای تولید محتوا کنید که نیاز کسی که با جست و جو در گوگل وارد سایتتان شده است،به طور کامل بر طرف شود.

2-با توجه به نوع مقاله از چند زیر عنوان استفاده کنید:وقتی که مثلا در مورد یک گوشی موبایل مقاله ای می نویسید بهتر است چند زیر عنوان به صورت((امکانات گوشی مدل…))یا((نقاط قوت گوشی…))یا((تحلیل کیفیت گوشی… در آزمایش)) ایجاد کنید و برای هر بخش توضیحات مربوطه را بنویسید.

3-بین پاراگراف ها فاصله ایجاد کنید:این فاصله باعث می شود که مقاله ی شما راحت تر خوانده بشود. خودتان را تصور کنید که یک مقاله با خطی ریز و بدون فاصله ی پاراگراف ها و کاملا درهم را پیدا کنید،هر چقدر هم که آن مقاله خوب باشد،.اصلا حوصله پیدا نمی کنید که آن را بخوانید.

4-هر پاراگراف بیش از 4 خط نشود.

5-در پایان مقاله بخشی به عنوان جمع بندی یا نتیجه گیری داشته باشید.

6-برای جلب توجه از کادر های رنگی در میان متن استفاده کنید.(جلب توجه معمولا برای معرفی کردن یک محصول یابیان کردن نکات مهم و اصلی انجام می شود)

مثال: جمله ای که به این صورت نوشته شود بسیار جلب توجه می کند.

7-از بولت ها استفاده کنید.

8-سعی کنید پاراگراف اول مقاله را با کلمه ی کلیدی شروع کنید.

9-تراکم کلمه کلیدی رعایت شود.(رعایت تراکم کلمه کلیدی یعنی اینکه سعی کنید به نسبت یک درصد از کل کلمات مقاله،از کلمه کلیدی استفاده کنید.مثلا اگر مقاله ای شامل 1200 کلمه است سعی کنید 12 بار از کلمه کلیدی در متن مقاله استفاده کنید.)

10-سعی کنید از کلمه ی کلیدی حداقل در یکی از زیر عنوان ها نیز استفاده کنید.

11-پاراگراف آخر مقاله را با کلمه ی کلیدی شروع کنید.

اگر می‌خواهید دیدگاه بهتری نسبت به تولید محتوا بدست آورید فایل صوتی زیر را گوش دهید…

به شما پیشنهاد می‌کنم آموزش تایپ صوتی رایگان را حتما مشاهده کنید (برای دانلود آموزش تولید محتوا روی تصویر زیر کلیک کنید)، ابزاری که در این مقاله به شما معرفی کرده‌ام کمک زیادی در بحث تولید محتوا به شما می‌کند.

نتیجه گیری:در بالا نکات ارزشمندی را برایتان توضیح دادم که با استفاده از این نکات می توانید مقاله های بسیار مفیدی برای سایتتان بنویسید.مقاله ها یی که در سایتتان قرار می دهید یکی از ارکان اساسی در تولید محتوا می باشد.اگر که از ساختاری که توضیح دادم پیروی کنید مقاله ی شما ساختار یک مقاله ی بهینه را خواهد داشت و با استفاده از تگ ها می توانید در کمتر از چند دقیقه مقاله را سئو کنید.

اکنون وقت آن رسیده که به این سوال پاسخ دهیم که چرا روش‌های تبلیغاتی قدیمی، دیگر سود آوری گذشته را ندارند؟

چرا برای افزایش فروش و قوی کردن فروشگاهمان، باید تولید محتوا کنیم؟

چرا شما برای رسیدن به موفقیت باید حتما تولید محتوا کار کنید آن هم به صورت کاملا حرفه ای؟

در گذشته بسیاری از افراد یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی می‌کردند و اجناس خودشون رو در داخل سایت وارد می کردند و بعد از این کار تبلیغات می کردند.

به عنوان مثال ایمیل مارکتینگ می‌کردند، تبلیغات بنری انجام می‌دادند، تبلیغات اس ام اسی می‌کردند و فروش بسیار خوبی هم داشتند…

اما با گذشت زمان و اشباع شدن این بازار دیگر این روش ها مثل قبل جواب نمی‌داد و همین عامل باعث شد که خیلی از افراد که قبلا درآمد بسیار زیادی داشتند درآمدشان را از دست بدهند و شرکت‌های جدیدتر یا سایت های نو پا جای آنها را در بازار بگیرند.

 

اگر شما یک کسب و کار نوپا دارید، پیشنهاد می‌کنم که حتما این مقاله را تا انتها بخوانید. زیرا اگر شما بخواهید به همان روشی که در بالا گفتم عمل کنید، احتمالا فروش موفقی را تجربه نخواهید کرد.

اگر هم کسب و کاری دارید که مدتهاست در محیط اینترنت فعال است، باز هم پیشنهاد می‌کنم که برای اینکه بتوانید به رشد خود ادامه دهید و در بازار باقی بمانید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

یکی از کارهایی که امروزه بسیار تاثیرگذار است و روی موفقیت کسب و کار شما تاثیر مثبت می‌گذارد، بحث تولید محتوا است.

ما باید یاد بگیریم که چگونه تولید محتوا کنیم تا بتوانیم به شکل قابل توجهی فروش خودمان را افزایش دهیم.

اول اجازه بدهید که راجع به تولید محتوا بیشتربا شما صحبت کنم. اینکه تولید محتوا در حالت کلی چی هست و اینکه چطور انجام اینکار می‌تواند فروش شما رو افزایش دهد.

زمانی که شما می آیید و یک مقاله می‌نویسید یا مثلا راجع به محصولاتتان چند خط توضیحات می‌نویسید، به این کار تولید محتوا گفته میشود.

تولید محتوا در عمل به این معنی است که صفحات محصول شما مثل حالت های عادی خالی نیست و شما چند خط توضیح داده اید که مثلا:

  • این محصول چی هست؟
  • چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • و چه دردی از مخاطب را دعوا می کند؟

زمانی که شما این کار را انجام بدهید اصطلاحا تولید محتوا کرده اید و این تولید محتوا باعث میشه که مخاطب شما راحت‌تر متقاعد شود تا محصولتان را خریداری کند.

مهمترین مزیت تولید محتوا این است که اعتمادسازی به وجود می‌آورد.

 شما برای اینکه بتوانید اعتماد مخاطبان خود را به دست آورید، باید اطلاعاتی مفید در اختیارش بگذارید.

اینکه صرفاً یک جنس رو در سایتتان قرار دهید و توقع داشته باشید دیگران از شما خرید کنند، شما را به هدفتون نمی‌رساند.

محتوای خوب تولید کنید به سوالات خریدار به خوبی پاسخ بدید و حتی اطلاعاتی رو در اختیارش قرار دهید که همکاران شما این اطلاعات را به مشتری نمی‌دهند. زیرا می‌خواهند از نا آگاهی مشتری استفاده کنند و پول بیشتری از او بگیرند.

وقتی که در تولید محتوا صداقت داشته باشید، مخاطبان اعتماد بیشتری به شما پیدا می‌کنند و شما را انتخاب می‌کنند.

صداقت در تولید محتوامزیت مهم دیگری که تولید محتوا دارد این است که موتورهای جستجو هم به شما رتبه بالاتری می دهند. موتورهای جستجو مثل گوگل به محتوای سایت شما بسیار اهمیت می دهند، اگر که مطالبی را در سایت بگذارید که به درد بخور باشد و مخاطبانتان را درگیر کند، امتیاز سایت شما بالاتر میرود و این افزایش امتیاز باعث می‌شود که سایتتان در نتایج بالاتر گوگل نمایش داده شود.

فرض کنید که کار شما فروش قهوه است و سایت شما به جای اینکه مثلا در صفحه پنجم باش، در صفحه اول گوگل نمایش داده شود.

اگر این اتفاق برای سایت شما بیافتد و مثلا فردی در گوگل خرید اینترنتی قهوه رو سرچ کند و سایت شما را ببیند، قطعا روی افزایش سطح درآمد شما تاثیر می‌گذارد.

تا اینجا در رابطه با بحث تولید محتوا و اهمیت آن برای شما توضیح دادم.

خیلی وقت ها شما برای اینکه بتوانید فروشتان را افزایش بدید شاید لازم باشد که به صورت مکرر و مداوم، تولید محتوا کنید.

آیا خوب است که کار تولید محتوا را به شرکتهای دیگر بسپاریم؟

نمی توانم به سوال بالا پاسخ بله را بدهم. اما از طرفی هم نمی‌توانم آن را رد کنم. برای اینکه بهتر متوجه شوید متن زیر را بخوانید.

تولید محتوا ممکن است برای خیلی از افراد سخت باشد. در این حالت چه کار باید کرد؟

بعضی از شرکتها کار تولید محتوا برای شما انجام می‌دهند. تجربه‌ای که من در این زمینه دارد این است که محتوایی که با هزینه‌های پایین تولید می‌شود، نه تنها باعث رشد کسب و کار شما نمی شود، بلکه به دلیل اینکه کارایی ندارد باعث افت ارزش کسب و کار شما نیز می شود. (منظورم متونی هست که از یک کلمه‌ی کلیدی پر شده است و در عمل هیچ کارایی ندارد.)

بهترین شخصی که می‌تواند برای شما تولید محتوا کند، خودتان هستید.

زیرا هم دلسوز کسب و کارتان هستید، و هم اینکه تخصص لازم را دارید که کاربران به چه اطلاعاتی نیاز دارند.

اگر به هر دلیلی خودتان نمی توانید تولید محتوا کنید، حتما از فردی کمک بگیرید که هم اطلاعات مربوط به تبلیغ نویسی داشته باشد، و هم اینکه در حوزه ی کاری شما به اندازه‌ی کافی تخصص داشته باشد.

اما در این حالت هم باز وظیفه‌ی شما است که محتوای سایتتان را یکبار بخوانید تا مطمئن شوید کارایی لازم دارد.

راه دیگری که در تولید حتوا به شما کمک زیادی می‌کند، تولید محتوای ویدئویی ، صوتی ، یا تصویری است.

دانلود آموزش تولید محتوادر این حالت به جای اینکه بخواهید خطها و صفحات زیادی در مورد محصولاتتان بنویسید و برای مخاطبانتان راجع به محصول توضیح دهید، میتوانید یک ویدیو کوتاه تولید کنید و این ویدیو رو در اختیار کاربران سایت یا شبکه‌های اجتماعی خود بگذارید.

تماشای ویدیو برای اغلب افراد خیلی راحت تر از خواندن یک متن طولانی هست.

ویدیو های حرفه ای تولید کنید. زیرا این ویدئوها به شما کمک می‌کند تا کسب و کارتان با سرعت بسیار بیشتری رشد کند.

آموزش تولید محتوای ویدئوییتحقیقاتی که انجام شده است نشان داده است که فروشگاه هایی که از ویدیو استفاده میکنند، فروش‌شان ۸۵ درصد نسبت به قبل افزایش پیدا میکند و این بدان معنی است که شما با انجام یک کار ساده و با تولید یک ویدیوی خوب می توانید فروشتان را تا دو برابر افزایش دهید.

همین عامل باعث میشود که تولید محتوای ویدیویی امروزه بسیار مهم باشد.

در حال حاضر که این مقاله را برای شما می‌نویسم اغلب افراد و اغلب رقیبان شما این کار را انجام نمی‌دهند.

گوگل برای محتوای ویدیویی هم ارزش بسیار زیادی قائل است و اگر شما هم به صورت متن و هم به صورت ویدیو و هم به صورت تصویر راجب محصولاتتون توضیح بدید، اعتبار شما نسبت به افراد دیگر به شدت بیشتر میشود و این کار بر روی افزایش فروش شما تاثیر زیادی می گذارد.

برای اینکه یاد بگیرید چگونه محتوای تصویری حرفه ای تولید کنید می‌توانید دوره آموزشی فوتوشاپ برای سایت به سبک 80-20 را مشاهده کنید.

آموزش کاربردی فوتوشاپ

با توجه به اینکه تولید ویدیو یک بحث بسیار پر هزینه است تصمیم گرفتیم که دوره‌ی آموزشی تولید محتوا ویدئویی را برای شما آماده کنیم که در آن به شما آموزش دهیم که چطور میتوانید در زمان بسیار کوتاه ویدیو های حرفه ای تولید کنید .

در دوره آموزشی ساخت ویدیو به سبک ۸۰-۲۰ تمرکز اصلی ما بر روی آموزش برنامه ها و نکاتی بوده که شما بتوانید با استفاده از آنها در کوتاه ترین زمان ویدیو های حرفه ای تولید کنید.

یک ویدیوی خوب میتواند فروش شما را متحول کند و تأثیر زیادی بر روی برند سازی، جلب اعتماد کاربران و افزایش اعتبار سایت شما داشته باشد.

آموزش تولید محتوای ویدیویی

امیدوارم این مقاله برایتان مفید باشد.اگر در مورد آموزش تولید محتوا سوالی دارید،می توانید در بخش نظرات بپرسید.

7 دیدگاه در لطفا تا این مقاله را بطور کامل نخواندید تولید محتوا نکنید!

  1. لرنو وب

    ممنون، واقعا نکات خوبی گفتید، هرکسی خودش بهتر میتونه تولید محتوا کنه، یعنی صاحب همون بیزینس باید اطلاعات خودش رو بالا ببره و هرچیزی که میدونه و هرچیزی که قراره یاد بگیره میتونه به صورت محتوا در بیاد، این نوع محتوا برای گوگل ارزشمنده، نه محتوای کپی که متاسفانه خیلی از سایت ها هنوز متوجه اهمیت تولید محتوا نشده اند.

  2. وبین

    سلام وقت بخیر
    همیشه برای من سوال بوده که اول سئو کنم یا اول محتوای خوب بنویسم آیا اصلا میشه بدون سئو محتوا و تولید محتوای با کیفیت از نظر سئو به رتبه های خوبی تو گوگل برسیم؟
    در هیچ کدام از کلاس های آموزش تولید محتوا به این مسئله دقت نمی کنند که اگر قرار محتوای ما داخل سایتمون منتشر بشه چقدر به سئو باید فکر کنیم.

    ممنون میشم پاسخ بدین تا باهم در این مورد گپی بزنیم.

    • امیر ارسلان بهنام

      درود بر شما،
      به نظر من اولویت با تولید محتوای خوب است زیرا نرخ تبدیل بسیار بالایی دارد. این موضوع را سر تمام کلاس‌هایی که برگزار میکنم می‌گویم. حتی در دوره‌ی سوپ جوجه برای سایت نیز بارها این نکته را یادآوری کرده ام.
      حتما باید روی نکات نگارشی سئو هم دقت داشت، اما اولویت اصلی در تولید محتوا، باید مفید بودن و جذابیت موضوع برای کاربر باشد.
      ما در تجربه به این موضوع رسیدیم که مقاله‌ای که محتوای خوبی دارد و روزانه فقط 5 بازدید دارد، از مقاله‌ی به درد نخوری که روزانه 1000 بازدید دارد، مفیدتر است و تاثیر بیشتری روی موفقیت کسب و کارها می‌گذارد.
      موفق باشید

  3. علامند

    با سلام و سپاس از بابت مقاله و آموزش پر محتوایتان.
    خیلی جالب و آموزنده بود.
    کاش آدرس چند نمونه از محتوای خوب که مورد تایید هست ذکر میفرمودید…
    ممنون و موفق باشید.

    • ارسلان بهنام

      درود بر شما،
      ممنون از نظر شما،
      محتوایی که خودتان از آن رضایت دارید و احساس می‌کنید به دردتان خورده است بهترین الگوست.
      هنگام تولید محتوا خودتان را جای مخاطب بگذارید و از دیدگاه او سعی کنید محتوایی کاربردی تولید کنید.
      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *