کتاب رایگان روانشناسی رنگ ها

در کتاب رایگان روانشناسی رنگ ها در مورد اهمیت روانشناسی رنگ ها و کاربرد آن در محیط اطراف توضیح داده شده است. همچنین با روانشناسی و مفاهیم رنگ های مختلف آشنا خواهید شد.

کتاب رایگان روانشناسی رنگها
نسخه رایگان و خلاصه کتاب روانشناسی رنگ ها را در کمتر از 15 دقیقه مطالعه کنید!

با مفاهیم چرخه رنگ ها، رنگ های سرد و گرم و انواع هارمونی رنگ ها آشنا خواهید شد و یاد می گیرید که چگونه با استفاده از هارمونی مناسب رنگ بندی حرفه ای انتخاب کنید. (چند هارمونی کاربردی را به شما معرفی کرده‌ایم و آموزش داده ایم که چگونه با الگوگیری از طبیعت هارمونی بسازید!)

تمرکز اصلی نسخه رایگان کتاب روانشناسی رنگها بر انتخاب رنگ مناسب برای کسب و کارهای اینترنتی، طراحی تصاویر محصول و بنرهای تبلیغاتی مناسب وب سایت است، اما نکانی که در آن آموزش داده‌ایم، مطمئنا برای شما کاربرد دارد، زیرا یاد می گیرید که چگونه از علم روانشناسی رنگ ها حتی در زندگی روزمره خود استفاده کنید.

استفاده نسنجیده از رنگ ها ممکن است اعتبار کسب و کار شما را از بین ببرد. رنگ ها خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنید روی عملکرد و طرز فکر انسان‌ها (و حتی موجودات زنده) تاثیر می‌گذارد. در کتاب رایگان روانشناسی رنگ ها سعی کرده ایم که نکات مهم و ضروری استفاده از رنگ ها را به صورت خلاصه ولی کاربردی به شما آموزش دهم. همچنین ابزاری را به شما معرفی کرده‌ایم که با استفاده از آن می توانید هارمونی رنگی مناسب را پیدا کنید.

با اطمینال می گویم که در ایران اکثر مردم از علم روانشناسی رنگ ها اطلاعی ندارند اما بدون اینکه بدانند، تحت تاثیر افرادی قرار می‌گیرند که از این علم استفاده می‌کنند. اگر شما این کتاب را بخوانید و به آن عمل کنید قطعا می توانید با معجزه‌ی روانشناسی رنگها آشنا شوید و حرکت در مسیر موفقیت را از همین حالا جشن بگیرید.

چرا باید کتاب روانشناسی رنگ ها را همین حالا بخوانم؟

این کتاب کاملا رایگان است، پس هیچ ریسکی متوجه شما نیست. زمان مطالعه این کتاب نیز، از زمان درست کردن یک قهوه کمتر است. پس همین حالا چند دقیقه وقت بگذارید و خلاصه کتاب روانشناسی رنگها را بخوانید.

اگر الان این کتاب را نخوانید، ممکن است دفعه بعد که به سایت مراجعه می‌کنید، دیگر این کتاب رایگان نباشد و در ازای پرداخت مبلغ بتوانید آن را دانلود کنید. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا روی دکمه زیر کلیک کنید. امکان دانلود فایل pdf و دانلود کتاب وجود دارد.

24 دیدگاه در کتاب رایگان روانشناسی رنگ ها

  1. الهام احمدی

    سلام. ممنون از اینکه کتابی که نوشتید را به صورت رایگان در اختیار عموم قرار دادین. تبلیغ نسخه کامل کتابتان را قبلا در سایتهای دیگه دیده بودم، بعد خوندن کتاب رایگان مصمم شدم و بالاخره از سایت خودتون نسخه الکترونیکی کامل کتاب را خریدم.
    من کتاب روانشناسی رنگ ها پنتون و کتاب ماکس لوشر را هم خواندم اما آن چیزی که دنبالش می‌گشتم را در کتاب شما پیدا کردم. چطور می‌تونم از مشاوره شما برای انتخاب رنگ سازمانی شرکتم استفاده کنم؟

    • امیر ارسلان بهنام

      درود بر شما وقتتون بخیر
      ممنون از نظر شما و خوشحالم که از خواندن کتاب‌ها لذت بردید. بله در خدمتتان هستم. لطفا در واتساپ یا تلگرام به شماره 09213808492 پیام دهید تا هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.
      همچنین پیشنهاد می‌کنم دوره ویدئویی آموزش روانشناسی رنگها را هم ببینید. در این دوره چندین نکته مهم و با ذکر مثالهای واقعی آورده‌ایم که در انتخاب رنگ سازمانی قطعا به شما کمک می‌کند.

  2. علی گنجعلی

    سلام و تشکر
    کار بسیار زیبا و پسندیده ای بود و خیلی به من کمک کرد.
    ان شاا… در تمام زمینه های زندگیتان موفق و پیروز باشید.

  3. مجتبی قربانی

    بسیار خلاصه ، مختصر و مفید
    نکته‌ی جالب این بود که نکات روانشناسی رنگ‌ها حتی در صفحات کتاب هم رعایت شده بود و وقتی به صفحه اوّل کتاب نگاه انداختم منو مجاب کرد که تا آخرش بخوم .

  4. امیرمحمّد مختاری

    من pdf رایگان رنگ ها رو خوندم . خیلی ممنون ، دوست دارم مثل شما باشم. اگر من باشم ، هیج کدوم از این ها رو مجانی نمیدم .

    • ارسلان بهنام

      درود بر شما،
      از لطفتون ممنون،گاهی اوقات برای اینکه بیشتر بدست بیارید لازمه که بعضی چیزها را ببخشید. مخصوصا مطالب ارزشمند و به درد بخور را.
      موفق باشید

  5. علی تربیت

    ببخشید میتونم بدونم از چه پرسش نامه های برای به دست آوردن اطلاعات رنگ های مختلف از مردم استفاده کردین منظورم اون قسمت های که مثلا شمانوشته بودین رنگ آبی محبوبیت بالای بین خانوم ها و آقایان داره یا اون قسمت که میخواین رنگ های منفور رو معرفی کنین برای بدست آوردن این اطلاعات از چه پرسش نانه ای استفاده کردین؟
    بعد میخواستم بدونم این اطلاعات مربوط به ایرانه یا خارج از ایران؟
    ممنون میشم از لطفتون

    • ارسلان بهنام

      درود بر شما،
      اطلاعات بین المللی است و از افراد مختلف در سراسر دنیا جمع آوری شده است.
      البته تحقیقاتی که نتایج آن را در دوره روانشناسی رنگها توضیح داده‌ایم قبلا توسط یک محقق آمریکایی به نام جو هالوک انجام شده و نمونه فرم‌های نظر سنجی در مقاله‌ی ایشون موجود است.(کافی است به انگلیسی در گوگل جستجو کنید.)
      تحقیقاتی که امروزه توسط تیم موج رادیکال دارد انجام می‌شود بر اساس سعی و خطا، اجرای کمپین‌های تبلیغاتی مختلف، و بررسی نتیجه در سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی مختلف است.
      پس از تکمیل آمارگیری نتیجه در چاپ بعدی کتاب روانشناسی رنگ ها و دوره آموزشی آن قرار خواهد گرفت.
      امیدوارم موفق باشید.

  6. آزیتا

    ممنون خیلی خوب بود. من تازه با سایت شما آشنا شدم مطالبتون بسیار کاربردی و عالیه به خصوص اینکه توی آموزش هاتون از زبان بسیارساده استفاده کردین که هرکسی با هر سطح دانشی میتونه از آموزشتون استفاده کنه و خیلی خوب یاد بگیره.

  7. زهرا سلطانی

    سلام
    من چطور می توانم اطلاعات بیشتری در مورد رنگها به دست بیارم این فایل پی دی اف که عالی بود
    ممنون

    • ارسلان بهنام

      سلام و عرض ادب.
      از شما بخاطر اینکه نظرتان را گفتید سپاسگزارم.
      اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد روانشناسی رنگها بدست آورید پیشنهاد می‌کنم که کتاب روانشناسی رنگ‌ها در کسب و کار اینترنتی را از لینک زیرمطالعه کنید.
      https://mojeradical.com/product/psychology-of-colors/
      در این کتاب با استفاده ی روانی و تجاری از علم روانشناسی رنگها آشنا خواهید شد.
      ضمنا اگر به تحقیق در حوزه‌ی روانشناسی رنگها علاقه دارید، از شما دعوت می‌کنم که در پروژه‌ی بازاریابی رنگها در موج رادیکال شرکت کنید.
      در صورت تمایل با شماره تلفن 09134122694 یا آیدی تگرامbehnam7384 در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *