خلاصه صوتی کتاب ثروتمندترین مرد بابل

کتاب ثروتمندترین مرد بابل یکی از تاثیرگذارترین کتاب هایی است که تا کنون خوانده ام.به همین دلیل مطالعه‌ی آن را به شدت به شما پیشنهاد می کنم.این کتاب به زبانی ساده نوشته شده و برای همه‌ی افراد با هر سطح دانش و سواد مناسب و کاربردی است.

ثروتمندترین مرد بابل

ثروتمندترین مرد بابل ، اسرار و رموز موفقیت مالی و پولدار شدن را به زبان بسیار ساده و با حکایت‌های کوتاه و جذاب به شما آموزش می‌دهد.اسراری که گذشتگان ما می دانستند و به آنها عمل می کرده اند اما متاسفانه امروزه در مدارس و دانشگاه‌ها تدریس نمی‌شوند.این کتاب بسیار مهم است و مطالعه‌ی آن را به هرکسی (از جمله مرد یا زن،پیر یا جوان،سالم یا معلول و …)که به دنبال موفقیت و استقلال مالی هست پیشنهاد می کنم.در ادامه می‌توانید به صورت رایگان فایل صوتی ثروتمندترین مرد بابل را گوش دهید و دانلود کنید.

حکایتهای بابل به پنج هزار سال پیش بر می گردد.

زمانی که این کتاب را می خواندم متعجب شدم که هزاران سال پیش افرادی زندگی می کردند که بسیار روشن فکر و آگاه و اهل فرهنگ و ادب بوده اند.

در این مقاله اصول مهم این کتاب را برای شما توضیح داده ام و در انتها در مورد کاربرد مفاهیم این کتاب برای موفقیت فروشگاه‌های اینترنتی و کسب‌و‌کارهای آنلاین توضیحاتی داده ام.

در ویدئو  زیر با داستان کشف کتیبه های قدیمی و مقدمه نوشته شدن این کتاب آشنا می شوید.

فایل صوتی جلسه اول:

چرا برخی دوستان دوره‌ی کودکی ما که زمانی هیچ تفاوتی با ما نداشتند و حتی خانواده پولداری هم نداشتند، امروزه بسیار موفق و پولدارند اما ما نیستیم؟

فایل صوتی جلسه دوم:

در این جلسه با اسراری آشنا می شوید که افراد ثروتمند از هزاران سال پیش به آن عمل می کردند و بدین ترتیب توانسته اند به ثروتی بزرگ برسند!

فایل صوتی جلسه سوم:

در این جلسه با مردی آشنا می شوید که ثروتی عظیم به دست می آورد ولی نمی داند با آن چکار کند؟!

از طرفی تمام دوستاتش به او پیشنهاد می‌دهند که سرمایه‌اش را در اختیار آن‌ها قرار دهد تا با آن کار کنند،اما او نمی‌داند که به چه کسی می‌تواند اعتماد کند و سرمایه‌اش را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

فایل صوتی جلسه جهارم:

در این جلسه نکته اخلاقی داستانی که در فایل صوتی قبلی برای شما تعریف کردم را توضیح می دهم.این نکته مهم را از دست ندهید.

فایل صوتی جلسه پنجم:

در این جلسه با واکنش پادشاه شهر بابل وقتی که فهمید مردم شهر در فقر و بدبختی زندگی می کنند،آشنا می‌شوید.

فایل صوتی جلسه ششم:

در این جلسه با کاربرد آموزه های کتاب ثروتمندترین مرد بابل در کسب و کارهای اینترنتی آشنا می شوید.

نظر و دیدگاه خود را در بخش نظرات که در پایین همین صفحه قرار دارد بنویسید.

نکته:کانال و وب سایت موج رادیکال در زمینه فروشگاه های اینترنتی فعالیت می کند.اما به منظور کمک به دوستان محترم،به صورت هفتگی کتاب های مفید و تاثیر گذار را در سایت معرفی می کنیم و خلاصه صوتی آنها را به صورت رایگان در اختیار شما می گذاریم.

9 دیدگاه در خلاصه صوتی کتاب ثروتمندترین مرد بابل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *