آموزش حضوری طراحی سایت در اصفهان بدون کدنویسی و کاملا پروژه محور، در این صفحه اطلاعات دوره را مشاهده می کنید. برای دریافت مشاوره رایگان و ثبت نام تلفنی همین حالا با شماره 09213808492 یا 03133457888 تماس بگیرید. (ظرفیت کلاس حداکثر 4 نفر شرکت کننده است و همراه داشتن لپ تاب الزامی است)

دوره آموزش طراحی سایت در اصفهان

محل برگزاری: اصفهان، دروازه تهران، چهار راه رباط (دسترسی راحت به ایستگاه مترو و بی آر تی) – شروع دوره از 25 فروردین 1403

هزینه کل دوره 7.9 میلیون تومان و شامل 16 ساعت آموزش حضوری + 2 ساعت جلسه رفع اشکال (حضوری) و 6 ساعت آموزش آنلاین است. (ویدئو آموزش هر جلسه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد) – گواهینامه شرکت در دوره در انتهای دوره به افرادی که حداقل نمره قبولی را کسب کنند اعطا می‌شود.

توجه: به محض تکمیل ظرفیت کلاس (4 نفر)، به هیچ عنوان امکان ثبت نام فرد جدید وجود ندارد، در صورت تمایل به حضور در دوره همین حالا با شماره 09213808492 تماس بگیرید و ثبت نام خود را قطعی کنید.

برای انجام پیش ثبت نام فرم زیر را پر کنید. مابقی مبلغ هنگام شروع کلاس دریافت می‌گردد.

  • 0 تومان

مدرس
امیر ارسلان بهنام

سطح آموزش
مقدماتی – متوسط

مدت زمان
16 ساعت حضوری + 6 ساعت آنلاین

نحوه برگزاری
حضوری (اصفهان)

پشتیبانی
30روزه در واتساپ

گواهی پایان دوره
دارد (در صورت قبولی)

گارانتی اثربخشی
دارد

فیلم وبینار آنلاین (هدیه)
2 وبینار

ارزش قالب و افزونه‌ها
بالغ بر 1.800.000 تومان

آموزش فشرده گرافیک
فوتوشاپ + روانشناسی رنگها

سبک آموزشی دوره چطور است؟

برای مشاهده سبک آموزشی دوره طراحی سایت در اصفهان، ویدئو زیر که ویدئو مقدماتی دوره است و برای شرکت کنندگان به صورت رایگان ارسال شده است را مشاهده کنید.


نکات مهم پیش از ثبت نام در دوره آموزش طراحی سایت در اصفهان

1- زمان دقیق کلاس‌ها:

دوره مقدماتی طراحی سایت مجموعا 16ساعت آموزش حضوری و بیش از 6 ساعت آموزش آنلاین است. زمان دقیق برگزاری با هماهنگی با افرادی که پیش ثبت نام انجام داده‌اند تعیین می‌شود. اگر پیش ثبت نام انجام دادید و امکان حضور در زمانی که به نظر اکثریت شرکت کنندگان تعیین می‌شود را نداشتید، مبلغ پیش ثبت نام به شما مرجوع می‌شود.

2- همراه داشتن لپ تاب برای حضور در کلاس:

برای حضور در کلاس همراه داشتن لپ‌تاب و داشتن خودکار و کاغذ الزامی است.

3- مشاهده ویدئو آموزشی پس از انجام پیش ثبت نام:

تا 24 ساعت کاری پس از انجام پیش ثبت نام، ویدئو آموزشی برای شما ارسال می‌شود که در خصوص مقدمات راه اندازی سایت و اصول ثبت دامنه و هاست توضیح داده شده است. قبل از شروع جلسه اول لازم است این ویدئو را ببینید و تمرین آن را انجام دهید.

4- ارائه مدرک از سمت مجموعه موج رادیکال:

مدرک پایان دوره فقط به افرادی ارائه می‌شود که در تمام جلسات در کلاس حضور داشته باشند و تمامی تمارین را انجام داده باشند. در انتهای کلاس از افرادی که متقاضی دریافت مدرک دوره مقدماتی هستند، آزمون گرفته می‌شود و به شرط قبولی امکان ارائه مدرک وجود دارد.

مجموعه موج رادیکال از سال 1396 فعال است و بیش از 100 هزار کاربر دارد. بارها مدیران شرکت‌ها و کسب و کارها برای اسخدام نیرو کارآمد و باسواد از ما کمک گرفته‌اند به همین دلیل است که در ارائه آموزش‌ها و اعطای مدرک سخت‌گیری می‌شود. این شرایط نه تنها برای شرکت کنندگان دوره آموزش طراحی سایت در اصفهان بلکه برای شرکت کنندگان دوره خصوصی نیز وجود دارد.

5- پرداخت هزینه‌های کلاس:

در صورتی که علاقه‌مند به حضور در دوره مقدماتی طراحی سایت در اصفهان هستید، لازم است که پیش ثبت نام را پرداخت کنید. مبلغ باقیمانده را می‌توانید بعد از شروع دوره و با هماهنگی با استاد پرداخت کنید.

6- تکمیل ظرفیت کلاس:

به محض تکمیل ظرفیت امکان ثبت نام برای افراد جدید غیر فعال می‌شود. با توجه به محدود بودن تعداد صندلی‌ها و فضای کلاس، همچنین اهمیت حفظ کیفیت آموزش‌ها برای شرکت کنندگان، امکان افزایش ظرفیت وجود ندارد. اگر علاقه‌مند به شرکت در دوره آموزش طراحی سایت وردپرس در اصفهان هستید همین حالا اقدام کنید.
افرادی که موفق به ثبت نام در این دوره نشده‌اند می‌توانند در دوره بعد که هزینه و شرایط آن در همین صفحه اعلام می گردد شرکت کنند.

چرا دوره آموزش طراحی سایت موج رادیکال یکی از بهترین دوره‌های موجود در اصفهان است؟

1- فشرده بودن دوره و پرهیز از بیان مطالب غیر ضروری

در دوره آموزش طراحی سایت در اصفهان تلاش کرده‌ایم که فقط نکات مهم و ضروری را برای شما توضیح دهیم. توضیحات غیر ضروری که به سادگی می‌تواند مدت زمان این دوره را به 40 ساعت افزایش دهد حذف کرده‌ایم و فقط مطالبی را به شما آموزش می‌دهیم که بتواند سریعتر شما را به نتیجه برساند.

پرهیز از پرداختن به مطالب غیر ضروری که در عمل به درد شما نمی‌خورد، هم در زمان شما صرفه جویی می‌کند، هم هزینه دوره را کاهش می‌دهد و همچنین باعث می‌شود در مدت زمانی کوتاه‌تر، به نتیجه بهتری دست پیدا کنید.

2- ارائه قالب و چندین افزونه پرمیوم به صورت رایگان

قالبی که در این دوره در اختیار شما قرار می‌دهیم، قالب غیر رایگان است که در مارکت‌های خارجی 59 دلار قیمت دارد، در مارکت‌های فارسی نیز با مبلغی بالغ بر 600 هزار تومان به فروش می‌رسد. برای حمایت از شما و صرفه‌جویی در هزینه شرکت کنندگان دوره، این قالب به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد که بتوانید سایتتان را راه اندازی کنید. ضمن اینکه در این دوره از بسته نصبی استفاده نمی‌کنیم و از پایه یک وب سایت را به کمک هم طراحی می‌کنیم.

همچنین در این دوره چند افزونه پولی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهیم. نکات مهمی را نیز به شما آموزش می‌دهیم که میلیون‌ها تومان در هزینه‌های خرید افزونه برای شما صرفه جویی می‌کند. این امتیاز ویژه فقط برای شرکت کنندگان دوره آموزش طراحی سایت در اصفهان وجود دارد. در حالی که برای شرکت کنندگان دوره های آنلاین و خصوصی این امتیاز وجود ندارد.

3- بررسی سایت شرکت کنندگان در کلاس

در حین برگزاری کلاس، سایت شما بررسی می‌شود و نقاط قوت و ضعف شرکت کنندگان توضیح داده می‌شود.

4- حضوری بودن دوره

هرچند که دوره‌های آنلاین و غیر حضوری همیشه برای ما در اولویت است، اما به درخواست برخی کاربران سایت دوره‌های حضوری مقدماتی، متوسط و پیشرفته طراحی سایت را برگزار می‌کنیم. این صفحه مربوط به دوره مقدماتی طراحی سایت در اصفهان است.

5- عملی بودن آموزش‌ها

آموزش‌های این دوره کاملا عملا هستند. از ذکر مباحث تئوری که هیچ وقت به دردتان نمی‌خورد و فقط باعث اتلاف زمان و انرژی می‌شود به شدت بیزار هستیم. متاسفانه در اغلب دوره‌های آموزشی و حتی آموزش‌های دانشگاهی به این نکته توجهی نمی‌شود و انرژی و انگیزه دانشجویان تلف می‌شود.

6- پشتیبانی 30 روزه از زمان شروع دوره

از زمانی که دوره شروع می‌شود به مدت 30 روز در گروه تلگرام پشتیبانی عضو می‌شوید و هر مشکلی داشتید می‌توانید سوال خود را بپرسید. البته سوالات شما در جلسات حضوری پاسخ داده می‌شود. اما برای اینکه مطمئن شویم که سوالی بی پاسخ نمی‌ماند، پشتیبانی 30 روزه تلگرامی در گروه، به این دوره اضافه شده است.

7- تجربه مدرس در انجام صدها پروژه‌ موفق طراحی سایت، سئو و دیجیتال مارکتینگ

مدرس این دوره تجربه‌ی ارائه مشاوره، طراحی و اجرای صدها پروژه موفق را دارد. برخی از این پروژه‌ها به زبان فارسی و برخی به زبان عربی و انگلیسی اجرا شده‌اند. به دلیل تسلط بر مباحث فنی، مباحث امنیتی و گرافیکی، اصول تبلیغ نویسی و سئو، از اول که استارت یادگیری را می‌زنید تمامی نکات زیرساختی به شما آموزش داده می‌شود. این نکات در آینده در زمان شما بسیار صرفه جویی می‌کند و از دوباره کاری و صرف هزینه‌های زیاد برای اصلاح سایت شما را نجات می‌دهد.

هزینه شرکت در دوره حضوری آموزش طراحی سایت چقدر است؟

برای انجام پیش ثبت نام فرم زیر را پر کنید. مابقی مبلغ هنگام شروع کلاس و با هماهنگی با استاد دریافت می‌گردد.

  • 0 تومان

مدرس این دوره کیست؟

  • مهندس امیر ارسلان بهنام، مشاور بیش از صد سایت فروشگاهی و خدماتی موفق
  • نویسنده کتاب ((روانشناسی رنگها در کسب و کار اینترنتی))
  • نویسنده بیش از 100 مقاله تخصصی در حوزه فروشگاه اینترنتی
  • سابقه تدریس در آموزشگاه‌ جهاد دانشگاهی اصفهان و آموزشگاه‌های تهران
  • سابقه برگزاری صدها ساعت مشاوره و آموزش آنلاین در شهرهای مختلف ایران و کشورهای خارجی
  • تجربه ارائه مشاوره، طراحی و مدیریت سایت‌های فروشگاهی و خدماتی موفق به زبان فارسی، انگلیسی و عربی در کشورهایی نظیر ایران، عراق، استرالیا، آلمان، ترکیه و کره جنوبی
  • تجربه سئو وب سایت با کلمات رقابتی و به زبانهای فارسی، عربی و انگلیسی

امیر ارسلان بهنام

سرفصل‌های دوره مقدماتی آموزش طراحی سایت در اصفهان

1- مقدمه، همه چیز در مورد دامنه و هاست و روش‌های مختلف طراحی سایت

2- راه اندازی سایت مطابق با اصول امنیتی و سئو + آشنایی با مفاهیم

3- نصب و پیکربندی قالب و افزونه‌های ضروری

4- طراحی صفحه اصلی سایت (بدون استفاده از دمو یا بسته نصبی)

5- آموزش مباحث ضروری فوتوشاپ به صورت عملی

6- طراحی صفحه تماس با ما و درباره ما

7- اضافه کردن قابلیت فروشگاهی و انجام پیکربندی بخش فروشگاهی

8- تکمیل بخش فروشگاهی سایت

9- نصب افزونه‌های کاربردی + تکمیل سایت

آموزش طراحی سایت با وردپرس در اصفهان

همانطور که می‌دانید روش‌های زیادی برای طراحی سایت وجود دارد. از روش‌های کدنویسی اختصاصی گرفته (که به دلیل هزینه زیاد و تقاضای کم در بازار پیشنهاد نمی‌کنیم) تا طراحی سایت با سیستمهای مدیریت محتوا نظیر وردپرس، جوملا، مجنتو، پرستاشاپ و …

روشی که ما برای یادگیری طراحی سایت به شما پیشنهاد می‌دهیم وردپرس است. با یادگیری وردپرس نیازی به یادگیری کد نویسی ندارید و می‌توانید سریع آموزش ببینید و کار خود را شروع کنید.

آموزش طراحی سایت در اصفهان

به شما اطمینال می‌دهیم که بعد از شرکت در این دوره می‌توانید به راحتی یک وب سایت و فروشگاه اینترنتی برای خود راه اندازی کنید.

ضرورت برگزاری دوره آموزش طراحی سایت در اصفهان

((آینده‌ی کسب و کارهای سنتی رو به شکست است. اگر کسب و کارها همزمان با پیشرفت علم و فناوری حرکت نکنند و خود را رشد ندهند، آینده‌ی خوبی نخواهند داشت. به همین دلیل است که گهگاهی خبر ورشکستگی کسب و کارهای بزرگ را می‌شنویم و همزمان با آن، خبر رشد و شکوفایی کسب و کارهای اینترنتی ما را متعجب می کند… پس از همین حالا به روش اصولی روی کسب و کار خود کار کنید.))

با توجه به اینکه امروزه اغلب مردم گوشی هوشمند و تبلت دارند و اینترنت پرسرعت بر روی شبکه‌های تلفن همراه در اختیار عموم مردم قرار دارد، می‌توان از این فرصت ویژه برای کسب درآمد و موفقیت استفاده کرد.

به اطلاع کلیه دوستان علاقه‌مند به یادگیری طراحی سایت، راه اندازی فروشگاه اینترنتی، سئو و دیجیتال مارکتینگ می‌رسانیم که دوره‌های آموزشی موج رادیکال در شهر اصفهان و به صورت حضوری برگزار می‌شود.

محل برگزاری دوره طراحی سایت در اصفهان در محدوده سه راه سیمین یا میدان جمهوری (دروازه تهران) می‌باشد.

آموزش وردپرس اصفهاندر پایان دوره،فراگیران به شرطی که تمارین دوره را انجام داده باشند،صاحب یک وب سایت و فروشگاه اینترنتی خواهند شد که خودشان آن را طراحی کرده اند.ضمنا مهارت های لازم برای مدیریت فروشگاهشان را یاد خواهند گرفت.

فروشگاهی که فراگیران در این دوره ی آموزشی می سازند دارای ویژگی های زیر است.

  •  قابلیت فروش محصول دانلودی
  • قابلیت فروش محصول فیزیکی
  • اتصال به درگاه بانکی و قابلیت فروش آنلاین
  • ساخت گالری عکس برای محصولات
  • امکان تعریف محصول با ویژگی متغیر(مثل گوشی موبایل که با تغییر ظرفیت حافظه قیمتش تغییر می کند.)
  • قابلیت استفاده از کوپن ها ، بن های تخفیف و اعمال خودکار آن بر مبلغ پرداختی مشتری
  • قابلیت استفاده از سبد خرید و امکان فروش به صورت گروهی
  • قابلیت نمایش جدیدترین،پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات در سایت
  • انتشار مقاله های مرتبط با محصول در سایت
  • ساخت صفحات تماس با ما،ارتباط با ما و …
  • فوت کوزه گری طراحی وب سایت که متاسفانه در دوره های مشابه، آموزش داده نمی شود.
  • و…

اهداف برگزاری دوره طراحی سایت

هدف از برگزاری این دوره این است که مخاطبان دوره بتوانند کسب و کار اینترنتی خودشان را راه اندازی کنند و به کسب درآمد از اینترنت مشغول شوند.
البته موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی مراحل زیادی دارد اما اولین و مهمترین قدم،داشتن یک وب سایت و فروشگاه اینترنتی معتبر است.
مخاطبان دوره پس از گذراندن این آموزش ها و عمل به آن ها ،صاحب یک فروشگاه اینترنتی و حرفه ای خواهند شد و دیگر لازم نیست میلیون ها تومان هزینه کنند تا دیگری برایشان طراحی سایت یا فروشگاه اینترنتی را انجام دهد.

آموزش طراحی سایت در اصفهانزمینه‌های اشتغال زایی دوره

  •  شرکت کنندگان این دوره به جای اینکه از شرکت های دیگر بخواهند برایشان سایت طراحی کنند، می توانند خودشان برای خودشان فروشگاه اینترنتی و وب سایت طراحی کنند و حداقل 20 میلیون تومان در هزینه های خود صرفه جویی کنند.
  •  در صورتی که دانشجو به این حوزه علاقه‌مند باشد می تواند بازاریابی کند و برای دیگران وب سایت طراحی کند و بدین ترتیب از طراحی هر وب سایت متناسب با نوع پروژه و سطح مهارت خود درآمد کسب کند.

برای شرکت در دوره آموزش طراحی سایت در اصفهان چه پیشنیازهایی لازم است؟

1- آشنایی اولیه با کامپیوتر

2- همراه داشتن لپتاب سر کلاس (اگر لپ تاب ندارید، پس از کلاس ویدئوها به شما داده می‌شود تا تمارین را در خانه و روی کامپیوتر خودتان انجام دهید)

هر آنچه که لازم باشد یادبگیرید، در دوره به شما آموزش می دهیم.

ظرفیت این دوره محدود است، چون در این دوره پشتیبانی آنلاین در تلگرام به شرکت کنندگان ارائه می‌دهیم، امکان ثبت نام حداکثر 5 نفر وجود دارد. اگر قصد شرکت در این دوره را دارید فرصت را از دست ندهید و همین حالا ثبت نام کنید.

برای انجام پیش ثبت نام فرم زیر را پر کنید.

  • 0 تومان

چگونه به موج رادیکال اعتماد کنم؟

اگر تازه با ما آشنا شده‌اید شاید این سوال برای شما پیش آید. ما چندین سال است که در زمینه اجرای پروژه‌های طراحی سایت و سئو فعال هستیم و به افراد زیادی آموزش داده‌ایم. در بخش ویدئوهای آموزشی رایگان می‌توانید کیفیت آموزش‌های ما را ببینید.

در ادامه همین صفحه سوابق کاری مدرس و نظر چند نفر از کاربران سایت را نیز مشاهده می‌کنید تا بتوانید نسبت به کیفیت آموزش‌های ما مطمئن شوید.

علاوه بر توضیحات بالا، مجموعه موج رادیکال با داشتن مجوزهای زیر به صورت کاملا قانونی در حال فعالیت است این مجوزها را با کلیک در بخش انتهایی سایت می‌توانید مشاهده کنید، مجوزهایی از جمله:

1- مجوز رسمی از وزارت صنعت معدن و تجارت (نماد اعتماد الکترونیکی)

2- مجوز رسمی نشر دیجیتال از سایت سرآمد (وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

3- لوگو طلایی نشان ملی ثبت از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال

مشابه این دوره را با این قیمت در هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد:

دوره حضوری طراحی سایت در اصفهان مجموعه موج رادیکال ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که در دوره‌های دیگر پیدا نخواهید کرد. از جمله:

1- دریافت رایگان قالب و افزونه:‌ ارزش قالب و افزونه‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد چندین میلیون تومان است و موسسات آموزشی دیگر، به صورت جداگانه این مبالغ را از شما دریافت می‌کنند، در صورتی که ما اینها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید سایتتان را راه اندازی کنید.

2- پشتیبانی 30 روزه: 30 روز پشتیبانی در گروه تلگرام دریافت می‌کنید. در صورتی که بسیاری از سایتهایی که آموزش طراحی سایت ارائه می‌دهند، هرگز پس از اتمام کلاس به شما پشتیبانی نمی‌دهند.

3- فیلم ضبط شده وبینار آنلاین: فیلم ضبط شده دو وبینار مرتبط با طراحی سایت را به صورت رایگان از ما هدیه می گیرید.

4- آموزش مختصر و مفید فوتوشاپ: در این دوره مباحث مهم فوتوشاپ نیز به شما آموزش داده شده است. شما فقط طی 2 ساعت آنچه باید از گرافیک وب بلد باشید را یاد می‌گیرید که عمل به این آموزش‌ها به تنهایی از صرف میلیون‌ها تومان برای طراحی لوگو و بنرهای سایت صرفه جویی می‌کند.

5- استفاده از تجربه افراد موفق: مدرس این دوره بارها با افرادی کار کرده است که از صفر شروع کرده‌اند و به درآمدهای بسیار بالایی رسیده اند. در مورد آینده سایتی که راه اندازی می‌کنید، اینکه باید چه کار کنید تا موفق شوید و … می‌توانید در گروه تلگرامی یا جلسات حضوری طراحی سایت در اصفهان سوال بپرسید که با توجه به شرایطی که دارید شما را راهنمایی کنیم.

6- محدود بودن تعداد شرکت کنندگان: تعداد افرادی که مجاز به شرکت در این دوره هستند محدود است. زیرا اگر تعداد زیاد شود، آنطوری که باید نمی‌توانیم سایت شرکت کنندگان را در کلاس بررسی کنیم.

7- گارانتی اثر بخشی دوره: آنقدر از اثربخشی این دوره مطمئن هستیم که آن را گارانتی کرده‌ایم. به شما اطمینان می‌دهیم که اگر همراه با ما آموزش‌ها را ببینید و تمارین را انجام دهید، قطعا در پایان دوره یک سایت استاندارد با گرافیک مناسب خواهید داشت.

8- ارائه گواهینامه شرکت در دوره: سایت افرادی که در طی دوره تمارین را انجام دهند و حداکثر تا پایان دوره 30 روزه پشتیبانی، سایت خود را راه اندازی کنند، بررسی می‌شود و در صورتی که استانداردهایی که در دوره آموزش دادیم را رعایت کرده باشند، گواهینامه شرکت در دوره از طرف مجموعه موج رادیکال اعطا می‌شود. با توجه به اینکه خانواده موج رادیکال چند ده هزار نفر عضو ثابت دارد (تا زمان نگارش این متن بالغ بر 60 هزار نفر) و بسیاری از کارفرما‌ها برای استخدام و توسعه سایت خود از ما مشاوره می‌گیرند، این مدرک اعتبار بالایی دارد و در اعطا آن تمامی استانداردهای آموزشی دوره مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. در صورت عدم رعایت استانداردها گواهینامه اعطا نمی‌شود.

سوالات متداول

من سایتی دارم که از ظاهر و گرافیک آن خوشم نمی‌آید، آیا این دوره برای من مفید است؟

بله. اگر سایتی دارید که ظاهر مناسبی ندارد، آموزش‌های این دوره به شما کمک می‌کند که علاوه بر ظاهر، سرعت و حتی ساختار سایتتان را بهینه کنید.

شرایط پشتیبانی دوره به چه صورت است؟

همزمان با شروع دوره، شما در یک گروه تلگرامی عضو می‌شوید که تا 30 روز در آن عضو خواهید بود. در این گروه می‌توانید با استاد در ارتباط باشید، سوالات خود را بپرسید و نکات آموزشی و اطلاع رسانی‌ها را دریافت کنید.

اگر در جلسات کلاس حضور نداشته باشم، باید چه کار کنم؟

جلسات حضوری بسیار مهم است و در صورت عدم حضور آموزش‌های آن جلسه را از دست خواهید داد. البته امکان ارسال ویدئوهای آموزشی سرفصل‌هایی که در زمان غیبت شما تدریس شده وجود دارد. اما اگر در کلاس حضور پیدا کنید قطعا نتیجه بهتری خواهید گرفت.

آیا این دوره کافی است و نیاز ما را به طور کامل رفع می‌کند؟

این دوره مقدماتی است و اگر هدف شما صرفا راه اندازی سایت باشد، بخش قابل توجهی از نیاز شما را رفع می‌کند. در صورت تمایل بعد از شرکت در این دوره می‌توانید دو دوره متوسط و پیشرفته شرکت نمایید.

آیا گواهی پایان دوره نیز به ما اهدا می‌شود؟

به شرط آنکه در انتهای دوره تمام آموزش‌ها را انجام داده باشید و سایتتان را راه اندازی کرده باشید، (گواهی شرکت در دوره مقدماتی) موج رادیکال به شما اهدا خواهد شد. دقت کنید که در صورت عدم حضور فعال در کلاس و عدم یادگیری کامل مطالب، گواهینامه به شما تعلق نمی‌گیرد.

آیا این دوره برای طراحی سایتها پزشکی و شرکتی نیز مفید است؟

بله. سایتی که در این دوره طراحی می‌کنید قابلیت فروش کالا و خدمت را دارد. اگر قصد طراحی سایت پزشکی یا شرکتی این دوره نه تنها نیاز شما را رفع می‌کند، بلکه نکاتی را یاد می‌گیرید که منجر به برتری سایت شما نسبت به سایتهای مشابه می‌شود.

آیا برای شرکت در دوره آموزش طراحی سایت نیاز به پیش نیاز خاصی داریم؟

خیر، فقط لازم است دانش اولیه کار با کامپیوتر را داشته باشید. هر آنچه که لازم است در دوره به شما آموزش خواهیم داد.

آیا کدنویسی نیز در این دوره آموزش داده می‌شود؟

خیر، آموزش کدنویسی فرآیندی زمانبر است و طبق تجربه می‌دانیم بسیاری از افراد به دلیل سخت بودن کدنویسی هیچ وقت نمی‌توانند سایت خود را راه اندازی کنند. تلاش ما در این دوره این است که به صورت کاربردی و عملی، نکاتی که لازم است بدانید را به شما آموزش دهیم.

آیا در این دوره فوتوشاپ هم یاد می‌گیریم؟

یکی از جلسات دوره مربوط به فوتوشاپ است که در آن طراحی بنر و لوگو آموزش داده می‌شود. بر اساس تجربه قسمت‌های مهم فوتوشاپ را به شما آموزش می‌دهیم تا بتوانید با صرف زمانی کوتاه، نیاز خود را برطرف کنید.

آیا نکات مربوط به امنیت و سئو نیز آموزش داده می‌شود؟

نکات مهم مربوط به امنیت در حین طراحی سایت به شما آموزش داده می‌شود. سئو (یا به عبارت دیگر اقداماتی که برای رتبه گرفتن سایت در گوگل نیاز است) نیاز به حداقل 20 ساعت آموزش مجزا دارد که در این دوره بررسی نمی‌شود. اما نکاتی را به شما آموزش می‌دهیم که اگر در حین طراحی سایت آنها را اجرا کنید، در طراحی سایت شما استانداردهای اولیه و ضروری سئو اجرا می‌شود که می‌تواند منجر به رتبه گرفتن تدریجی سایت شما شود.

آیا دامنه، هاست و پنل پیامکی در حین دوره به شما داده می‌شود؟

خیر، نیاز است که خودتان نسبت به تهیه دامنه و هاست اقدام کنید. دامنه و هاست حتما باید به نام شما ثبت شود. زیرا اگر دامنه و هاست به نام فرد دیگری باشد، عملا او مالک سایت شما می‌شود. در جلسه اول به طور کامل راجع به دامنه و هاست و انواع آن صحبت کرده‌ایم و توضیح داده‌ایم که چگونه می‌توانید دامنه و هاست با کیفیت با قیمت مناسب تهیه کنید. همچنین با یکی از شرکت‌های هاستینگ معتبر در سطح کشور صحبت کرده‌ایم که با تخفیف ویژه کاربران موج رادیکال آن را در اختیار شما قرار دهند.

اگر از قبل دامنه و هاست دارید، چنانچه هاست لینوکسی باشد و از یک شرکت معتبر آن را تهیه کرده باشید می‌توانید از آن نیز برای این دوره استفاده کنید. (حدود هزینه دامنه ir و هاست یکساله حدود 500 تا 700 هزار تومان است)

تهیه پنل پیامکی برای این دوره الزامی نیست، افرادی که بخواهند هنگام دریافت سفارش سایتشان قابلیت ارسال پیامک داشته باشد می‌توانند با استفاده از نکاتی که در حین دوره گفته می‌شود پنل پیامکی مناسب نیز تهیه کنند. (حدود هزینه بین 150 تا 300 تومان است)

آیا نیاز به خرید ماژول اضافه برای طراحی سایت داریم؟

قالب، افزونه و ماژول‌های استاندارد مورد نیاز، در حین دوره در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد. (بسیاری از این ماژول‌ها پولی است و به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد)
ممکن است برخی شرکت کنندگان نیاز به ماژول‌های خاص برای افزودن امکانات خاصی به سایتشان داشته باشند. در این حالت نیاز است که به صورت جداگانه نسبت به خرید و آموزش آن اقدام نمایند.

آیا برای استفاده از این دوره، حتما نیاز به کامپیوتر یا لپ تاب داریم؟

بله، داشتن لپ تاب در هنگام حضور در کلاس الزامی است.

این دوره برای چه افرادی مناسب است؟

1- افرادی که سایت ندارند و تازه می خواهند یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی برای خود راه اندازی کنند.
2- افرادی که سایت دارند اما از ظاهر و امکانات آن راضی نیستند.
3- افرادی که خدمات طراحی سایت ارائه می‌دهند اما می‌خواهند کیفیت خدمات خود را بهبود دهند.

دوست دارم در این دوره شرکت کنم، اما از نظر اقتصادی توان پرداخت مبلغ را ندارم!

در قیمت گذاری این دوره ما تلاش کرده‌ایم که با حفظ سطح کیفیت دوره، تا جای ممکن هزینه‌ها را کاهش دهیم. اگر توضیحات این صفحه را خوانده باشید قطعا متوجه شده‌اید که شرایط این دوره کاملا استثنایی است.

امکان پرداخت اقساطی (حداکثر در دو قسط) نیز وجود دارد.بدین منظور با شماره 09213808492 تماس بگیرید. اما اگر باز هم پرداخت مبلغ برای شما سخت است، پیشنهاد می‌کنیم که به صورت رایگان، در دوره ساخت فروشگاه اینترنتی در 7 روز شرکت کنید. با این دوره می‌توانید به درآمد برسید و با درآمدی که کسب می‌کنید، به سادگی در این دوره شرکت کنید.

سوالی دارم که جواب آن را در این صفحه آن را پیدا نکردم!

جای نگرانی نیست. با ما تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید و سوال خود را بپرسید.

دیگران در مورد ما چه می‌گویند؟

لطفا فیلترشکن خود را خاموش کنید تا بتوانید ویدئوهای نظرسنجی برخی از کاربران موج رادیکال را مشاهده کنید.

برای انجام پیش ثبت نام فرم زیر را پر کنید.

  • 0 تومان

ما تا این لحظه افتخار برگزاری دوره‌های حضوری آموزش طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ را در جهاد دانشگاهی اصفهان و موسسات آموزشی خصوصی و آموزشگاه‌های تهران داشته‌ایم. همچنین بیش از هزار ساعت آموزش آنلاین خصوصی برای زاهدان، بوشهر، تبریز، جهرم، تهران و … و هموطنان ساکن کشورهایی نظیر ترکیه، آلمان، استرالیا و کانادا داشته ایم.

ما سعی می‌کنیم که بیشتر روی آموزش نکاتی تمرکز کنیم که کاربردی است و به شما کمک می‌کند تا در کوتاهترین زمان، بیشترین نتیجه را در عمل به دست آورید.

شرایط شرکت در دوره‌های آموزش طراحی سایت چگونه است؟

شما به سه صورت می‌توانید از آموزش طراحی موج رادیکال سایت استفاده کنید:

  • حضور در کلاس‌های حضوری
  • استفاده از آموزش خصوصی (آموزش خصوصی هم به صورت آنلاین برگزار می‌شود و هم به صورت حضوری)
  • دعوت از مدرس برای حضور در آموزشگاه یا محل کار شما

1- حضور در کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی طراحی سایت

ما به صورت ماهیانه کارگاه‌های آموزشی و کلاس‌های حضوری طراحی سایت برگزار می‌کنیم. ظرفیت کلاس‌ها بین 2 تا 8 نفر است.

برای اطلاع از اطلاعات دوره، از طریق چت واتس آپ، ارسال پیام در ایتا یا تماس با شماره 09213808492 اقدام نمایید.

2- ارائه‌ی آموزش خصوصی به پرسنل در دفتر شما (ویژه موسسات و شرکتها)

اگر مدیر یک شرکت هستید، و می‌خواهید به پرسنل خود در زمینه طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ و سئو آموزش دهید، این روش مناسب شماست. شما می‌توانید از تخصص چند ساله‌ی ما در زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید و سودآوری مجموعه‌ی خود را افزایش دهید.

در این روش ما به دفتر شما مراجعه می‌کنیم، به نیروهای شما آموزش می‌دهیم و حتی می‌توانید درخواست دهید که فیلم ضبط شده آموزش‌ها را در اختیار شما قرار دهیم تا برای سایر کارمندان یا نیروهای بعدی که استخدام می کنید این آموزش‌ها را داشته باشید.

هزینه‌ی این آموزش ها به صورت ساعتی محاسبه می‌شود و با توجه به موضوع مورد نیاز آموزش، محل دفتر کار شما و تعداد نفراتی که آموزش می‌بینند متغیر است.

در این روش با توجه به اینکه ما مستقیما با کسب و کار شما آشنا می‌شویم، می‌توانید نتیجه‌ی بسیار بهتری نسبت به دوره‌های خصوصی آنلاین یا حضور در کارگاه های آموزشی بدست آورید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق چت واتساپ یا تماس با 09213808492 اقدام نمایید.

3- استفاده از آموزش خصوصی (حضوری یا آنلاین)

آموزش خصوصی آنلاین طراحی سایت در اصفهان چه مزیت‌هایی دارد؟

1- تنها شرکت کننده‌ی دوره شما هستید.

آموزش خصوصی طراحی سایت، نسبت به دوره‌هایی که در کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کنیم بازدهی بسیار بالاتری دارد. در کلاس آنلاین، تمام توجه مدرس به شما اختصاص میابد که تاثیر زیادی بر نتیجه نهایی و افزایش سرعت یادگیری شما می‌گذارد.

2- بازدهی آموزش‌های خصوصی 3 برابر کلاس‌های آموزشی است.

معمولا در کلاس‌های حضوری 15 الی 25 نفر حضور دارند. گاهی اوقات بی دقتی یکی از شرکت کنندگان باعث اتلاف وقت کلاس می‌شود و باعث می‌شود که یک موضوع را مجبور باشیم چند بار و فقط به خاطر یک نفر توضیح بدهیم.

از طرفی، حضور و غیاب، مسائل جانبی که توسط دانشجویان مطرح می‌شود، رفع اشکالات دیگران و بررسی تمارینی که سایر افراد انجام می‌دهد نیز بخش قابل توجهی از زمان را به خود اختصاص می‌دهد. ضمن اینکه معمولا در اواخر وقت (مخصوصا کارگاه‌های آموزشی که صبح تا ظهر برگزار می‌شود)، صداهای خسته نباشید از گوشه و کنار به گوش می‌رسد.

با توجه به توضیحات بالا، به تجربه متوجه شده‌ایم که یک آموزش خصوصی 10 ساعته، بیش از یک کلاس آموزشی 30 ساعته بازدهی دارد.

3- هزینه‌های رفت و آمد و زمانی که برای مراجعه‌ی حضوری به کلاس از دست می‌دهید به صفر می‌رسد.

در شهرهای بزرگ، وقت مردم در رفت و آمد و در ترافیک تلف می‌شود. ضمن اینکه هزینه رفت و برگشت به کلاسی که مثلا در 10 جلسه برگزار می‌شود رقم قابل توجهی است. با شرکت در کلاس‌های آنلاین در زمان و هزینه رفت و آمد خود صرفه جویی کنید.

4- در خانه یا محل کار خود، با آرامش آموزش می‌بینید.

به راحتی در منزل یا محل کار خود آموزش ببینید و سوالات خود را از ما بپرسید. در جلسات آموزش خصوصی آنلاین امکان ضبط ویدئو به درخواست شما وجود دارد.

5- سرفصل‌های آموزش با توجه به نیاز شما قابل تغییر است.

ممکن است قبلا کمی راجع به طراحی سایت یا فوتوشاپ اطلاعات کسب کرده باشید و نیاز نباشد که همه چیز را از صفر به شما آموزش دهیم. با توجه به این موضوع که در نوبت مشاوره رایگان می‌توانید با ما در میان بگذارید، امکان حذف یا اضافه کردن سرفصل‌های آموزشی وجود دارد.

این یک امتیاز بزرگ است که در آموزشگاه‌های دیگر نمی‌توانید آن را پیدا کنید.

6- در هر جلسه، اشکالات جلسه‌های قبل شما و تمارینی که باید انجام می‌دادید، توسط مدرس بررسی می‌شود. (همین عامل باعث می‌شود که در صورت عمل به تمارین، 100 درصد نتیجه بگیرید)

مهمتر از آموزش، پیگیری و پشتکار در انجام تمارین است. هر جلسه تمارینی که باید انجام می‌دادید توسط مدرس بررسی می‌شود و همین عامل باعث می‌شود که حتما از این دوره آموزشی نتیجه بگیرید.

7- امکان پرداخت هزینه هرجلسه، به صورت جداگانه وجود دارد و نیاز به پرداخت کل هزینه به صورت یکجا نیست.

در اغلب آموزشگاه‌ها کل مبلغ دوره در ابتدا و قبل از برگزاری دوره دریافت می‌شود. اما در دوره‌ی آموزشی موج رادیکال شما می‌توانید این مبلغ را جلسه به جلسه پرداخت کنید.

برای اطلاع از هزینه‌ی هر ساعت آموزش و اینکه چند جلسه آموزش برای شما نیاز است از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

8- ارائه گواهینامه‌ی پایان دوره موج رادیکال در صورت قبولی

موج رادیکال سال‌ها سابقه در زمینه آموزش طراحان سایت و کارآفرینی‌ اینترنتی داشته است. هزاران نفر تاکنون از سراسر ایران و جهان، از آموزش‌های رایگان و غیر رایگان ما استفاده کرده‌اند و با سبک کاری و آموزشی موج رادیکال آشنا هستند. در صورت تمایل شرکت کنندگان، با توجه به کیفیت نهایی سایتی که در این دوره خصوصی طراحی می‌کنند، یک آزمون گرفته می‌شود و در صورت قبولی گواهینامه آموزشی موج رادیکال برای آنها صادر می‌شود.

9- امکان دریافت مشاوره رایگان قبل از شروع آموزش وجود دارد.

بدین منظور کافی است که با شماره 09213808492 تماس بگیرید. یا شماره را ذخیره کنید و در واتس آپ پیام ارسال کنید.

سوالی دارید که پاسخ آن را پیدا نکردید؟

لطفا سوال خود را در بخش کامنت‌ها بنویسید. همچنین می‌توانید از طریق چت واتساپ با شماره 09213808492 در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

برای انجام پیش ثبت نام فرم زیر را پر کنید.

  • 0 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *